• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

برگزاری جشن ” عاطفه ها ” در جزیره کیش

  • کد خبر : 12690
  • 15 شهریور 1397 - 10:02
برگزاری جشن ” عاطفه ها ” در جزیره کیش

“جشن عاطفه‌ها” رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و ترویج فرهنگ انفاق، احسان و صدقه در جزیره کیش اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز جشن عاطفه ها ١۵ شهریور ماه در جزیره کیش برگزار می شود.

“جشن عاطفه‌ها” رویدادی است که همه ساله در نیمه دوم شهریورماه و در آستانه بازگشایی مدارس، با هدف کمک به ادامه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند و گسترش فرهنگ انفاق، احسان و دستگیری از نیازمندان در سراسر کشور برای جمع‌آوری کمک‌ها و هدایای مردمی و سپس توزیع آنها در بین دانش‌آموزان نیازمند در کل کشور اجرا می‌شود.

بر همین اساس امدادگران با هدف به اجابت رساندن حس همدلی بی‌نظیر مردم، مسئولیت به انجام رساندن وظیفه جمع‌آوری و توزیع هر چه سریع تر هدایای مردم نیکوکار را در میان دانش‌آموزان نیازمند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند و موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم گردد، بر عهده دارند.

سالکی رئیس کمیته امداد امام خمینی جزیره کیش در این رابطه گفت: در حال حاضر تعداد ۵۰ دانش آموز دختر و پسر در کیش تحت پوشش کمک های کمیته امداد قرار دارند.

سالکی افزود: خیران می توانند کمک های غیر نقدی مورد نیاز دانش آموزان شامل لوازم التحریر، کیف و کفش و لباس فرم مدرسه و همچنین کمک مالی به تأمین هزینه سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان و انجام کمک نقدی برای تهیه کلیه ملزومات تحصیلی دانش آموزان را به صندوق های اعلام شده و در تاریخ های مشخص ارسال کنند.
٩٧/٠۶/١۵ : صندوق های بازارها و فرودگاه و اماکن عمومی
٩٧/٠۶/١۶ : صندوقهای مصلای بزرگ کیش
٩٧/٠٧/١١ : در سطح مدارس

وی عنوان کرد: همچنین خیرین و نیکوکاران میتوانند کمک های غیر نقدی را به پایگاه ثابت کمیته امداد امام خمینی واقع در میدان سعدی جنب پزشکی قانونی و کمک های نقدی خود را به شماره حساب ۰۱۰۳۱۲۴۵۹۰۰۰۰ نزد بانک صادرات شعبه سعدی واریز کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12690
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.