• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

شناسایی عوامل شهادت محیط بان بندرلنگه ای در کمتر از دو ساعت

  • کد خبر : 19763
  • 12 شهریور 1399 - 9:31
شناسایی عوامل شهادت محیط بان بندرلنگه ای در کمتر از دو ساعت

فرمانده انتظامی استان ازشناسایی و دستگیری شکارچیان غیرمجاز که یکی از محیط بانان وظیفه شناس شهرستان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود در کمتر از دو ساعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “غلامرضا جعفری” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران در صحنه مشخص شد یک محیط بان در دیگری با شکارچیان غیرمجاز با شلیک سلاح شکاری به شدت مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان به شهادت رسیده است.

سردار جعفری تصریح کرد: در بررسی اولیه محرز شد قاتل از نزدیکان محیط بان بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل شکارچی غیرمجاز به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری نامبرده را مضروب کرده است.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: مأموران موفق شدند در همان ساعات اولیه با کار اطلاعاتی و شگرد های پلیسی ، برادرقاتل و مالک سلاح غیرمجاز را دستگیر و مخفیگاه ضارب اصلی را نیز شناسایی کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: قاتل محیط بان با رسیدن مأموران عرصه را برخود تنگ دیده و با شلیک گلوله به زندگی خود پایان می دهد.

سردار جعفری در پایان با اشاره به کشف۲قبضه سلاح غیرمجاز از متهم، خاطرنشان کرد: در این زمینه یک متهم که مالک سلاح غیرمجاز بوده دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19763
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.