• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضائیه است

  • کد خبر : 19252
  • 08 تیر 1399 - 15:52
نیروی انتظامی بازوی توانمند قوه قضائیه است

رئیس دادگستری جزیره کیش گفت: نیروی انتظامی در تمامی ابعاد بازوی توانمند برای قوه قضائیه در ارتقاء امنیت و عدالت در جامعه است.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل ازخبرگزاری فارس، یاسین مطهری زاده” رئیس دادگستری جزیره کیش در دیدار دیدار فرماندهان و مسؤولان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با مسئولان دستگاه قضائی این جزیره بیان داشت: نوع تعاملات دستگاه قضا با نیروی انتظامی به گونه ای است که تمامی کارکنان خدوم این ارگان مردمی را از خودمان می دانیم و همواره از اقدامات قاطعانه و مؤثر پلیس حمایت کرده و خواهیم کرد ، اما انتظار می رود که این گونه تعاملات ادامه یابد چراکه نتیجه آن ارتقاء امنیت در جامعه است.

وی افزود: تعامل و صمیمت خوب بین این دستگاه قضا و نیروی انتظامی سبب اقتدار و قدرت در این مجموعه امنیت سازکشور خواهد شد که نتیجه آن برخورد مقتدر با هنجارشکنان  و مجرمان در جامعه خواهد بود که نشان از عدالت در جامعه است.

مطهری زاده اظهار داشت: از تیر ماه سال گذشته تا به امروز بیش از ۲۵ هزار پرونده تشکیل شده است و با همکاری خوب پلیس کیش نیز توانستیم در مدت زمان مشابه بیش از ۲۶ هزار پرونده را به پایان برسانیم.

رئیس دادگستری کیش خاطرنشان کرد: اهداف مهم قوه قضائیه، ارتقاء عدالت و امنیت مطلوب با رعایت حقوق شهروندی است که این امر و هدف مهم با همت و همکاری خوب نیروی انتظامی میسر خواهد شد.

نیروی انتظامی و قوه قضائیه در کنارهم و پشتیبان یکدیگرند

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه بیان داشت: تلاش‌های کارکنان ناجا و قوه قضائیه باعث ارتقای امنیت و حفظ آرامش شده است که پشتوانه آن عدالت و حمایت از مظلومان جامعه است.

وی افزود: اگر حمایت‌های دستگاه قضایی از نیروی انتظامی در جامعه نباشد، ضابطان در انجام بسیاری از مأموریت‌های خود به مشکل بر خواهند خورد.

سرهنگ علی اصغر جمالی ادامه داد: مهم ترین وظیفه نیروی انتظامی و قوه قضائیه جلب رضایت مردم با رعایت حقوق شهروندی است که این امر مهم از مطالبات و خواسته های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است.

ارشد ترین مقام انتظامی در کیش  بیان داشت: نیروی انتظامی همراه با دستگاه قضا با وحدت و همدلی در راستای حفظ امنیت و کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی تلاش می کنند که نتیجه آن تسریع در حل مشکلات و ناهنجاری موجود در جامعه بوده است.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش در پایان تأکید کرد: صلابت، اتحاد، همدلی و همراهی دستگاه قضائی با پلیس باعث شده نتنها در جزیره کیش بلکه در کشور عزیزمان ایران شاهد امنیت مطلوب، تعامل و همکاری هرچه بیشتر ناجا و دستگاه قضا در مسیر احقاق حقوق شهروندی و تحقق عدالت و توسعه جامعه باشیم.

نیروی انتظامی خوب و انقلابی، نعمتی ارزشمند برای کشور است

محمد عباسی دادستان جزیره کیش نیز در بخش دیگری از این دیدار گفت: نعمت خوب و ارزشمندی که امروزه در جامعه شاهد آن هستیم، داشتن نیروی انتظامی خوب و انقلابی است.

وی افزود: تعاملات خوب و دوستانه در میان ناجا و مجموعه قضائی وجود دارد که بسیار ارزشمند است که نتیجه و بازخوزد آن امنیت مطلوب در جامعه و رضایت مردم از نیروی انتظامی و دستگاه قضایی است.

عباسی ادامه داد: خط قرمز دستگاه قضا و نیروی انتظامی در تمامی موضوعات ابعاد مختلف امنیت است که تمامی همکاران تمام تلاش خود را انجام می دهند تا شاهد امنیتی مثال زدنی در ابعاد روانی، اجتماعی، اقتصادی و … در جامعه باشیم.

دادستان جزیره کیش با تأکید بر رعایت حقوق شهروند بیان داشت: حقوق شهروندی یک اصل مهم و اساسی در جامعه است و همکاران باید بدانند که در شرایط فعلی جامعه چشم امید مردم به اقدامات نیروی انتظامی و قوه قضائیه است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19252
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.