• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

آغاز عملیات اجرایی ساختمان دادگستری کیش/ تأکید رئیس دادگستری هرمزگان بر رفع موانع پروژه‌ها

  • کد خبر : 17659
  • 04 دی 1398 - 14:38
آغاز عملیات اجرایی ساختمان دادگستری کیش/ تأکید رئیس دادگستری هرمزگان بر رفع موانع پروژه‌ها

رئیس دادگستری استان هرمزگان در مراسم کلنگ زنی ساختمان دادگستری کیش گفت: به‌ روسای دادگستری استان گفته‌ایم که اجازه ندهند در پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی و تولیدی وقفه‌ای ایجاد شود.

به‌گزارش کیشوند نیوز، مراسم کلنگ زنی وآغاز عملیات اجرایی ساختمان دادگستری کیش شب گذشته با حضور رئیس دادگستری استان هرمزگان، مدیرعامل و برخی مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امام جمعه، رئیس دادگستری کیش، فرماندان نظامی، دادستان، اصحاب رسانه و برخی مسئولان محلی برگزار شد.

علی صالحی در حاشیه این مراسم عنوان کرد: در راستای تکریم مراجعین به دادگستری و به‌منظور آرامش روحی و روانی و ایجاد یک فضای مناسب و پرنشاط و در خور شأن مراجعین و همکاران در دستگاه قضایی، ساختمان جدید دادگستری در کیش ساخته خواهد شد.

وی زیربنای این ساختمان را ۳هزار متر اعلام کرد و افزود: کلیه قسمت‌های اداری و سازمانی به‌همراه پارکینگ ۲هزار متری برای ساختمان تدارک دیده شده است، طبق اعلام سازمان منطقه آزاد کیش تکمیل این پروژه ۱۸ ماه به‌طول خواهد انجامید.

رئیس دادگستری استان هرمزگان گفت: جا دارد از مسئولان در منطقه آزاد تشکر کنیم، ان‌شالله که بتوانیم خدمات بهتری به کسانی که به دادگستری کیش مراجعه می‌کنند داشته باشیم.

وی در رابطه با کمک دستگاه قضا به پروژه‌های متوقف شده در جزیره کیش اظهار داشت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست قوه قضائیه کمک به رونق تولید و حوزه اقتصادی یکی از وظایف اصلی است که ریاست محترم قوه به این امر تأکید داشتند.

صالحی ادامه داد: ما هم در دادگستری استان همین سیاست را پی‌ گرفته‌ایم و در همه شهرستان‌ها تأکید کردیم که به‌هیچ وجه مانع تولید و پیشروی و احداث ساختمان‌ها نشوند و هر کمکی می‌توانند اعمال کنند، به مدیران کمک کنند و دستشان را بگیرند و اجازه ندهند در پروژه‌ها و طرح‌های اقتصادی و تولیدی وقفه‌ای ایجاد شد./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17659
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.