• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

پیگیری مطالبات مجمع نمایندگان هرمزگان توسط احمد جباری

  • کد خبر : 19166
  • 27 خرداد 1399 - 13:17
پیگیری مطالبات مجمع نمایندگان هرمزگان توسط احمد جباری

احمد جباری نماینده غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به نیابت از نمایندگان استان هرمزگان جهت پیگیری مطالبات اخیر کرونایی که طی نامه ای انتقادی به رئیس جمهور مطرح شده بود، به نهاد ریاست جمهوری رفت.

احمد جباری نماینده ی غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی به نیابت از نمایندگان استان هرمزگان جهت پیگیری مطالبات اخیر کرونایی که طی نامه ای انتقادی به رئیس جمهور مطرح شده بود(بیشتر بخوانید)، به نهاد ریاست جمهوری رفت.

مطالبات مذکور در نامه ی مجمع نمایندگان به ریاست محترم جمهور، حول تغییر نگاه و توجه ویژه به وضعیت ناگوار کرونا در استان هرمزگان، تخصیص اعتبار برای نیازمندی های کرونایی و بیمارستانی و تفویض برخی از اختیارات قانونی به مسئولین استانی جهت مدیریت بهتر این بحران بود.

نماینده ی غرب هرمزگان در راستای مدیریت بحران کرونا در این استان همچنین جلسه ای با وزیر محترم بهداشت داشت که متاسفانه بدلیل کسالت و عدم حضور وزیر تمامی جلسات ایشان با تمام نمایندگان لغو شده است.

با این حال مهندس جباری جهت تسریع انتقال دغدغه های کرونایی استان و پیگیری مطالبات، در وزارتخانه حضور یافت و طی گفتگو با معاونین وزارتخانه پیگیر امورات شد.

امید است نتیجه ی این پیگیری ها از طریق مجمع نمایندگان استان هرمزگان به ثمر بنشیند و در جهت حل بحران کرونا، استان هرمزگان از مواهب و مطالبات موجود در نامه ی نمایندگان به رئیس جمهور بهره مند بشود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=19166
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.