• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اجرای طرح زوج و فرد برای ارائه خدمات تعویض پلاک درکیش

  • کد خبر : 18819
  • 10 اردیبهشت 1399 - 17:49
اجرای طرح زوج و فرد برای ارائه خدمات تعویض پلاک درکیش

رئیس پلیس راهور کیش از بازگشایی مرکز تعویض پلاک در این جزیره خبر داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع کرونا ارایه خدمت در این مراکز براساس پلاک زوج و فرد صورت می‌گیرد.

به گزارش کیشوندینوز، سرگرد”بهرام ایمانی نسب”در تشریح جزئیات این خبر افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز پلاک از اسفند سال گذشته با اجرای پروتکل‌های بهداشتی فعالیت مراکز تعویض پلاک خودروها از روز شنبه ۶ اردیبهشت از سرگرفته شده است.

وی افزود: به منظور رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند در راستای پیشگیری از شیوع کرونا، خدمات تعویض پلاک به صورت زوج و فرد انجام می‌شود.

سرگرد ایمانی نسب یادآور شد: بر این اساس مالکان خودروهایی که رقم سمت راست پلاک آن‌ها زوج است (۲،۴،۶،۸) در روزهای زوج (شنبه، دوشنبه، چهارشنبه) برای اخذ خدمات به مرکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور کیش ادامه داد: همچنین مالکان آن دسته از خودروهای که شماره آخر سمت راست آن‌ها فرد است (۱، ۳،۵،۷، ۹) در روزهای فرد (یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه) می توانند به مرکز تعویض پلاک مراجعه و از خدمات استفاده کنند.

سرگرد ایمانی نسب تأکیدکرد: صرفاً روز جمعه برای نوبت دهی در نظر گرفته شده است و متقاضیان تعویض پلاک می توانند در این روز با مراجعه به سایت traffic.kish.ir نسبت به دریافت نوبت اقدام کنند.

وی به مراجعه کنندگان مراکز تعویض نیز پلاک توصیه کرد: تا حد امکان بدون همراه به مراکز تعویض پلاک مراجعه کرده و هنگام استفاده از دستگاه های کارت خوان و عابر بانک رعایت نکات بهداشتی را مدنظر داشته باشند.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش خاطرنشان کرد: همراه داشتن ملزومات بهداشتی مانند ماسک و دستکش و همچنین خودکار و سایر مدارک برای تسریع در انجام کار را نیز به شهروندان در هنگام مراجعه به مرکز تعویض پلاک یادآوری کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18819
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. سلام من میخوام وارد ثبت تعویض پلاک بشم میگه ساعت دستگاه اشتباه است بروزرسانی شود در صورتی که ساعت گوشی درسته