• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

بهره برداری از دو واحد تولیدی صادرات محور در کیش

  • کد خبر : 18821
  • 10 اردیبهشت 1399 - 18:01
بهره برداری از دو واحد تولیدی صادرات محور در کیش

بهره برداری از شرکت تولید کننده محصولات بهداشتی – آرایشی و طرح توسعه شرکت خدمات فنی و مهندسی حفاری چاههای نفت و گاز به عنوان دو واحد صادرات محور امروز چهارشنبه با حضور مدیرعامل و مدیران منطقه آزاد کیش آغاز شد.

  به گزارش کیشوند نیوز به نقل از ایرنا، شرکت ایتال ان جی گروپ کیش با ظرفیت تولید روزانه ۴۰۰۰ هزار تیوپ محصولات آرایشی و بهداشتی با سرمایه گذاری  ۵۵ میلیارد ریالی  و ۷۵۰ هزار دلاری، توسط بخش خصوصی با مشارکت خارجی و رویکرد به صادرات در شهرک صنعتی کیش ایجاد و راه اندازی شده است. 

  این واحد تولید بطور مستقیم، ۲۵ و بطور غیر مستقیم ۴۵ فرصت شغلی ایجاد کرده است و عمده ترین محصولات آن تولید و بسته بندی انواع شامپو، رنگ مو و مجموعه از محصولات بهداشتی و آرایشی با قابلیت صادرات به خارج و سرزمین اصلی است.

 به گفته مدیرعامل این شرکت، ۶۰ درصد مواد اولیه محصولات تولید شرکت مذکور از داخل و حدود ۴۰ در صد از خارج کشور تامین می شود. 

 همچنین همزمان، امروز چهارشنبه، بهره برداری از طرح توسعه شرکت کیان پترو سرویس سپهر کیش؛ ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی حفاری چاههای نفت گاز با حضور غلامحسین مطفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیران این سازمان آغاز شد. 

 تولید و به کارگیری لوله های ضربه زن، ارائه خدمات راندن لوله های جداری، مغزه گیری و امور مانده یابی در تاسیسات و چهاههای نفت از جمله کارد کردهایی است که در قالب طرح توسعه شرکت مذکور به بهره برداری رسیده است. 

در جریان بهره برداری از این دواحد تولیدی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تقدیر و ابراز خرسندی از راه اندازی این واحد ها گفت: با وجود تنگناهای ناشی از شیوع کرونا، دست اندرکاران و فعالان اقتصادی از پای ننشستند و امروز در سال جهش تولید، شاهد بهره برداری از دو واحد بسیار خوب صادرات محور در جزیره هستیم. 

غلامحسین مظفری حمایت از تولید و رونق تولید بویژه در زمینه های دارویی، بهداشتی و صنایع نفت  را از اولویت سازمان منطقه آزاد ذکر کرد و افزود: جزیره کیش در توسعه صنعتی محدویت هایی دارد اما  واحدهای دارویی، بهداشتی و دانش بنیان در اولویت قرار دارند. 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18821
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.