• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

مسابقه اتومبیلرانی “شتاب” در کیش برگزار می شود

  • کد خبر : 17878
  • 28 دی 1398 - 15:04
مسابقه اتومبیلرانی “شتاب” در کیش برگزار می شود

مسابقه اتومبیلرانی «شتاب بزرگ» جزیره کیش با حضور علاقمندان کیشوند و شرکت کنندگان از سه استان دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، حسین نبوی رئیس هیأت اتومبیلرانی جزیره کیش با اعلام این خبر گفت: مسابقه شتاب بزرگ کیش با حمایت شرکت جهان نوای ترنم و حضور پرشیا خودرو روزهای ۳ و ۴ بهمن ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح در محل مرکز تفریحات هوایی کیش توسط برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت اتومبیلرانی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش ادامه داد: این مسابقات با تایم گیری به وسیله دستگاه های بسیار دقیق مخصوص با قابلیت محاسبه زمان تا هزارم ثانیه و داوران مطرح فدراسیون اتومبیلرانی انجام خواهد گرفت.

نبوی ادامه داد: کلاس بندی مسابقه کیش بر اساس وجود خودروهای خاص جزیره در ۱۲ کلاس مختلف طراحی شده است.

حسین نبوی در ادامه خاطرنشان کرد: خودروهای شرکت کننده می‌بایست جواز ورود به مسابقه را از کمیته فنی هیات اتومبیلرانی دریافت کنند. جلسه توجیهی و اهدای شماره مسابقه و استیکر روز ۲ بهمن در سالن تنیس روی میز انجام خواهد شد و حضور شرکت کنندگان در این جلسه اجباری می‌باشد.

رئیس هیأت اتومبیلرانی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش در پایان گفت: علاقه مندان با در دست داشتن کپی گواهینامه، بیمه شخص ثالث و بیمه ورزشی می توانند تا روز سه شنبه اول بهمن از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۵:۳۰ به موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، برای حضور در این مسابقات علاوه بر شرکت کنندگانی از جزیره کیش، نفراتی هم از استان های تهران، قزوین و خوزستان برای حضور در این رویداد مهیج اعلام آمادگی کرده اند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17878
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.