• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

برگزاری مسابقات “شتاب” و “رالی تفریحی خانوادگی”

  • کد خبر : 17631
  • 03 دی 1398 - 1:48
برگزاری مسابقات “شتاب” و “رالی تفریحی خانوادگی”

یک دوره مسابقات مهیج و با نشاط رالی تفریحی خانوادگی و شتاب برگزار خواهد شد.

به گزارش کیشوند نیوز، حسین نبوی رئیس هیأت اتومبیلرانی در این مورد بیان داشت: با همکاری شرکت جهان نمای ترنم در تاریخ ۲۷ دی ماه شاهد برگزاری یک دوره رالی تفریحی خانوادگی کیش خواهیم بود.

وی افزود: این مسابقه رأس ساعت ۹:۳۱ صبح از محل پارکینگ تالار شهر شروع و پس از حدود ۴ ساعت پایان می پذیرد.

نبوی ادامه داد: این رالی همچون سالهای پیش در مسیری حدود ۱۰۰ کیلومتری در مناطق شهری و دیدنی کیش برگزار خواهد شد، کلاس های آموزش نقشه خوانی در روزهای قبل از مسابقه دایر خواهد بود.

رئیس هیأت اتومبیلرانی در رابطه با مسابقه شتاب کیش اظهار داشت: در تاریخ ۴ بهمن ماه یک دوره مسابقه شتاب بزرگ کیش را خواهیم داشت، این مسابقه که از علاقه مندان بسیاری در بین کیشوندان برخوردار است متاسفانه ۲ سال به دلایل مختلفی برگزار نشد و خوشبختانه با حمایت شرکت جهان نمای ترنم، آپارات و فیلیمو، باند تفریحات هوایی و جامعه بازاریان کیش مجدد شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

نبوی عنوان کرد: در این رقابت پرشور شاهد حضور خودروهای خاص جزیره و ایران در مسیر ۴۰۰ متری باند پاراگلایدر برای نبرد بر سر صدم ثانیه ها خواهیم بود و تایم گیری بوسیله داوران مجرب فدراسیون و با دستگاه مخصوص مجهز به سیستم ثبت زمان با دقت هزارم ثانیه انجام خواهد گرفت.

وی افز.د: این مسابقه در کلاس های متعدد با توجه به خودروهای موجود در جزیره کیش برگزار خواهد شد، خودروهای شرکت کننده می بایست قبل از مسابقه تاییده لازم تست ایمنی و فنی را از هیأت اتومبیلرانی اخذ نمایند و جلسات توجیهی برای رانندگان در روز قبل از مسابقه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17631
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.