• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

راننده تاکسی، توزیع کننده مواد مخدر از آب درآمد

  • کد خبر : 17730
  • 11 دی 1398 - 2:41
راننده تاکسی، توزیع کننده مواد مخدر از آب درآمد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، از دستگیری راننده تاکسی بعنوان توزیع کننده ی موادمخدر در سطح این جزیره خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز، سرگرد”غلامرضا خادمی” در گفت وگو با خبر نگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر گفت: درپی اطلاعات واصله مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط احدی از تاکسی داران جزیره کیش، مراتب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

خادمی افزود: با تحقیقات به عمل آمده وبا استفاده از توان اطلاعاتی ، متهم شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس تاکسی مورد نظر شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی، تاکسی را در یک مکان امن متوقف و راننده تاکسی دستگیر گردید که در بازرسی از خودروی متهم مقادیر قابل توجهی مواد مخدر آماده فروش که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود کشف گردید.

سرگرد خادمی بیان داشت:با توجه به اینکه فعالیت مستمر تاکسی به عنوان وسیله حمل و نقل عمومی در هر نقطه ای از جزیره غیر طبیعی نبوده  به اصطلاح زیاد جلب توجه نکرده، متهم با سوء استفاده از این موقعیت با اتخاذ پوشش راننده تاکسی اقدام به توزیع مواد مخدر کرده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی ویژه کیش توصیه کرد: با عنایت به اینکه تاکسی یک وسیله ی حمل ونقل عمومی بوده و هرگونه سوء استفاده و ایجاد نا امنی از این طریق می تواند خسارات فراوانی در بعد امنیتی وآرامشی برجامعه وارد کند، لذا شایسته است متولیان امر ازجمله سازمان حمل و نقل عمومی بر حسن فعالیت این قشر نظارت بیشتر و مستمر داشته و از ورود افراد ناشایست به داخل این قشر اکیداً خود داری نماید.
 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17730
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.