• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

سرشماری بیش از ۱۲ هزار خانواده در کیش

  • کد خبر : 1763
  • 04 آذر 1395 - 15:37

صدرالدین بلادی موسوی گفت:از تمامی خانوارهای استان هرمزگان به ویژه جزیره کیش که با مامورین سرشماری همکاری داشتند قدردانی کرد.
نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال ۱۳۹۶ منتشر می شود

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز:

حاجیانی روز پنجشنبه:سرشماری نفوس و مسکن در جزیره کیش با ۸ مامور ، یک کارشناس مسئول و یک کارشناس نقشه از ۲۸ مهر ماه آغاز شد و با توجه به گستردگی جزیره ،تعدادی از ماموران سرشماری در بندرلنگه که کار آنها در این بندر به اتمام رسیده بود برای کمک به کیش منتقل شدند تا کار سرشماری در روزهای پایانی در جزیره کیش سرعت بگیرد.
وی افزود: کار میدانی ماموران سرشماری نفوس و مسکن در جزیره کیش تا پایان آبان ماه به اتمام رسید و ماموران هم اکنون در حال تکمیل پرونده های ناقص خانوارها هستند.
حاجیانی مکانهای مراجعه شده در این جزیره را ۲۹ هزار و ۵۰۰ مکان عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۰۰ مکان معمولی خانوار و ۱۵ هزار و ۷۰۰ مکان سایر بوده است.
معاون فنی وآموزشی طرح سرشماری نفوس و مسکن شهرستان بندرلنگه و کیش اظهار داشت : از ۱۳ هزار و ۷۰۰ مکان مراجعه شده، ۱۲ هزار خانوار سرشماری شدند و حدود یک هزار و ۷۰۰خانوار حضور نداشتند .
وی از خانوارهایی که پرونده ها ناقص است خواست تا با ماموران سرشماری همکاری و مدارک خود را تکمیل کنند .
نماینده مرکز آمار ایران درهرمزگان که برای رصد و کنترل سرشماری به جزیره کیش سفرکرده بود به خبرنگار ایرنا گفت: ستاد سرشماری کشور در هر استان یک نماینده قرار داده تا مشکلات و مسائل مربوط به کنترل کیفیت و دیگرموارد سرشماری را رصد و به مرکز آمار انتقال دهند.
صدر الدین بلادی موسوی با تاکید بر اینکه نخستین بار است که سرشماری بصورت اینترنتی و استفاده از تبلت انجام می شود ،سرشماری ۹۵ را یک توسعه آماری برای کشور عنوان کرد و گفت: برخی از کشورها منتظر پایان سرشماری جمهوری اسلامی هستند تا بتوانند از این روش در کشور خود بهره مند شوند.
وی از تمامی خانوارهای استان هرمزگان به ویژه جزیره کیش که با مامورین سرشماری همکاری داشتند قدردانی کرد.
نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال ۱۳۹۶ منتشر می شود.
نخستین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۳۵ انجام شد.
از سال ۱۳۳۵تا ۱۳۸۵سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران به موجب قانون هر ده سال یک بار اجرا می شد. در سال ۱۳۸۶براساس مصوبه ی هیات وزیران فاصله زمانی اجرای سرشماری های عمومی نفوس و مسکن از ۱۰ سال به پنج سال کاهش یافت.
هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در روزهای دوم تا بیست و دوم آبان ماه سال ۱۳۹۰ در ۳۱ استان ، یک هزار و ۱۳۹شهر و ۹۶ هزار و ۵۴۹ آبادی کشور انجام شد

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1763
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.