• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

مجمع بسیج جزیره کیش با حضور مسئولان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد

  • کد خبر : 1761
  • 04 آذر 1395 - 8:23
مجمع بسیج جزیره کیش با حضور مسئولان و اقشار مختلف بسیج برگزار شد

مجمع بسیجیان کیش روز گذشته با حضور امام جمعه اهل سنت ، مسئولان فرهنگی منطقه آزاد کیش ، رئیس آموزش و پرورش کیش و جمعی از بسیجیان اقشار مختلف در ناحیه مقاومت سپاه کیش برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش روز چهارشنبه در مجمع بسیج جزیره کیش فراگیر شدن تفکر بسیجی در کشور را لازمه توسعه و حفظ ارزش های انقلاب و نظام عنوان کرد و افزود :وجود این تفکر در بین مردم توانسته بسیاری از توطئه های دشمنان را نقش برآب سازد .
سرگرد ابراهیم خادمی زاده با بیان اینکه در راستای حل مشکلات جزیره کیش اقدام به تشکیل شورای نخبگان در اقشار مختلف کرده ایم گفت : با شناسایی مشکلات می توان به رشد و توسعه جزیره و سرعت بخشی به امور توسعه ای کمک کرد.
وی اضافه کرد :تلاش ما پررنگ شدن تفکر بسیجی در سطح شهر و کمک گرفتن از بسیجیان در راستای حل مشکلات مردم است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش افزود : مباحث فرهنگی از دغدغه های رهبرمعظم انقلاب است ، ما باید در راستای فرهنگی و گردشگری حلال فعالیت کنیم ، ظرفیت های خوبی در این حوزه وجود دارد و مسئولان نیز بر رونق گردشگری با حفظ ارزش ها تاکید دارند .
امام جمعه کیش نیز در حاشیه این مراسم ،مهمترین مسئله بسیج را تقویت و تجهیز بسیجیان در حوزه های مختلف عنوان کرد و گفت : مساله مهم این است که همه اقشار و گروه ها با تفکر بسیجی امور را پیش ببرند.
حجت الاسلام حسن علیدادی گفت :حضور بسیج در کنار حوزه های مختلف یعنی فعال ساختن جایگاه مردمی و یکی از از حوزه هایی که حضور همه صنوف وطبقات را می طلبد حوزه فرهنگ است .
وی با تاکید بر اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی گفت : بسیج تلاش دارد در حوزه های فرهنگی و گردشگری به سهم خود کمک کند و از آنجا که پایگاهی ویژه در بین مردم دارد در کنار دیگر دستگاه ها خواهد بود.
وی تصریح کرد : هدف بسیج تقویت این دستگاه ها است که اگر نقص یا کمبودی در این زمینه است با همکاری بسیج برطرف شود.
رئیس مجمع بسیج جزیره کیش در مورد استقبال از این طرح گفت : تلاش این است تا حرکت در این مسیر روان تر شود و همه به کمک هم چرخ را به حرکت درآورند .
حجت الاسلام علیدادی با بیان اینکه حضور بسیج در راستای تقویت برنامه های فرهنگی برای بهتر اجرا شدن است
گفت : تمام هدف مجمع این است در بخش های گردشگری و فرهنگی اگر نواقصی وجود دارد کمک شود تا وضعیت عمومی پیش رود ، به دنبال ایجاد تعارض با بخش های فرهنگی و گردشگری نیستیم .
در ادامه مراسم طرح اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در فضاهای گردشگری و سیاحتی کیش مطرح شد.
هدف از اجرای این طرح شناسایی اماکن هدف با اجرای موثر برنامه های فرهنگی و هنری ، بررسی مشکلات جزیره ، استفاده از ظرفیت های موجود و شناسایی نخبگان برای هماهنگی و سرعت بخشی به اجرای هر چه بهتر برنامه ها عنوان شد.
این طرح از بین ۷۹ رای ماخوذه با ۶۸ رای موافق و با اکثریت آرا به تصویب رسید.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1761
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.