• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

حضور کشتی در جام تختی/ پایان مسابقات شطرنج استاندارد ریتد/ آغاز اولین دوره مربیگری و داوری شنای هنری

  • کد خبر : 17487
  • 16 آذر 1398 - 16:47
حضور کشتی در جام تختی/ پایان مسابقات شطرنج استاندارد ریتد/ آغاز اولین دوره مربیگری و داوری شنای هنری

بسته خبری کیش ورزشی را در این بخش بخوانید.

حضور تیم کشتی جزیره کیش در مسابقات انتخابی جام تختی

به گزارش روابط عمومی موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش، مسابقات کشتی آزاد انتخابی جام تختی از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ آذر در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می شود. و تیم کشتی جزیره کیش متشکل از دو بازیکن علیرضا حاتمی در وزن ۵۷ کیلوگرم و علی علیزاده جهان آبادی در وزن ۶۵ کیلوگرم به مربیگری و سرپرستی کاظم اویسی به این دوره از رقابتها اعزام شدند.


آغاز اولین دوره مربیگری و داوری درجه ۳ شنای هنری

 به همت هیأت شنا، شیرجه و واترپلوی موسسه ورزش و تفریحات سالم اولین دوره مربیگری و داوری درجه ۳ شنای هنری با حضور ۲۵ شرکت کننده خانم از امروز آغاز و تا روز پنجشنبه ۲۱ آذر ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است دوره های یاد شده با حضور مدرسین فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی جمهوری اسلامی ایران خانم ها افسانه تیموری و کیمیا احمدی، برگزار می شود. دوره مربیگری صبح ها از ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۴ در استخر کرانه و دوره داوری عصرها از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در محل کلاس آموزشی اداره امور دریایی جنب اسکله تفریحی برگزار و همچنین آزمون ستاره ها نیز در تاریخ یاد شده انجام می شود.


پنجمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد ریتد به پایان رسید

پنجمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد ریتد جزیره کیش ویژه بازیکنان دارای ریتینگ کمتر از ۱۹۰۰ و بدون ریتینگ طی تاریخ ۱۳ لغایت ۱۵ آذر با حضور ۵۰ شطرنج باز از هفت استان تهران، مازندران، اصفهان، هرمزگان، خراسان رضوی، قزوین و کیش در هفت دور زیر نظر هیأت شطرنج موسسه ورزش و تفریحات سالم در سالن شطرنج مجموعه المپیک برگزار شد.و در پایان نتایج به شرح زیر اعلام شد:

بخش مسابقات ریتد استاندارد

میرمحمود علوی از مازندران مقام اول، محمدحسین هروی از جزیره کیش مقام دوم، عبدالله بهادری از هرمزگان مقام سوم،نفر برتر ریتینگ کمتر از ۱۷۰۰ عارف رحیمی از هرمزگان، نفر برتر ریتینگ کمتر از ۱۵۰۰ محمدرضا علیزاده نیساچائی، بانوی برتر راشین کاکاوند از قزوین، نفر کمتر از ۱۴ سال متین زمانی از جزیره کیش، نفر برتر کمتر از ۱۲ سال بردیا جهان تیغی از جزیره کیش، نفر برتر کمتر از ۱۰ سال رامتین کاکاوند از قزوین، نفر برتر کمتر از ۱۴ سال پسران کیش آرتین خداجو، نفر برتر کمتر از ۱۴ سال دختران کیش ریحانه قاسم نژاد

بخش مسابقات برق آسا

عبدالله بهادری از هرمزگان نفر اول، محمدحسین هروی از جزیره کیش مقام دوم، رضا ژرف اندیش از جزیره کیش مقام سوم، نفر برتر کمتر از ۱۴ سال رامتین کاکاوند از قزوین

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17487
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.