• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

شباهت کیش به قم

  • کد خبر : 16681
  • 28 شهریور 1398 - 3:50
شباهت کیش به قم

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اینکه یک درصد از آنچه در خیابان‌ها و سواحل بندرعباس و عسلویه دیده می‌شود در کیش وجود ندارد، گفت: کیش بیشتر به قم شبیه است تا آنچه در کشور از آن یاد می‌شود.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از جزیره کیش، حجت الاسلام و المسلمین موسی پولادی شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کیش با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با بیان اینکه باید جزیره کیش را آن‌گونه که هست و شایسته این خاکپاره مرجانی است دید اظهار داشت: کیش باید با همه شایستگی‌هایی که دارد به کشور معرفی شود یک درصد از آنچه در خیابان‌ها و سواحل بندرعباس دیده می شود در کیش وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه جزیره کیش شهری مذهبی با مردمی ولایتمدار است، افزود: در خیابان‌ها و سواحل کیش هیچ یک از مواردی که در کشور گفته می‌شود وجود ندارد در حالی‌که در برخی سواحل بندرعباس و سواحل عسلویه مواردی دیده می‌شود که موجب شرمندگی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه هرمزگان با اشاره به برگزاری مراسم مذهبی ایام سوگواری اباعبدالله در جزیره کیش تاکید کرد: نباید اجازه بدهیم نگاه‌های نامناسب به سوی کیش ادامه پیدا کند زیرا عزاداری و مراسم مذهبی که در کیش دیده می‌شود بسیار قابل توجه و زیباست و جای تاسف است برای نگاه‌هایی که از بیرون به کیش می شود باید این نگاه‌ها را با معرفی شایستگی‌ها و ظرفیت‌های مذهبی جزیره تغییر داد.

وی با اشاره ای به وقایع تاریخ پیش از انقلاب و شکل‌گیری نهضت اسلامی توسط امام راحل(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: دو قدرت شرق و غرب برای نفوذ بیشتر در کشورهای جهان همواره به عنوان دو قطب مخالف رودر روی یکدیگر قرار داشتند اما با ظهور انقلاب اسلامی برای نخستین بار در تاریخ جهان در کنار هم و در مقابل انقلاب ایستادند و برای اولین بار به جای شرق و غرب، حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند.

حجت الاسلام پولادی ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته با تمام تلاش‌های دشمن حق در تمام صحنه‌ها پیروز بوده و باطل روز به روز در حال تضعیف است.

انهدام پهپاد آمریکا توسط سپاه را نشان توانمندی نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: در پشت نابودی این پهپاد تفکر امام راحل قرار داشت که موجب نابودی مکتب لیبرال دموکراسی دشمن شد به گونه ای که امروز هیچ یک از سردمداران کفر توان مقابله با ایران را ندارند زیرا این وعده خداست که زمینه بروز و ظهور انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج) فرا هم شود.

حجت الاسلام احمد حسن زاده امام جمعه کیش نیز در این مراسم با بیان اینکه در علم ریاضیات قانونی وجود دارد که براساس آن هر مقدار تقسیم بر بی نهایت پاسخی جز صفر نخواهد داشت افزود: دوران زندگی یا مدیریت انسان هر میزان که باشد در برابر بی نهایت آخرت هیچ است و ما در مقابل آخرت فرصتی نداریم به همین دلیل باید این زمان را قدر دانسته و از آن برای ساختن آخرت به خوبی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه باید به جزیره کیش نگاهی فرا بخشی داشت افزود: کیش دارای ظرفیت‌های بالایی است و با توجه به جایگاه استراتژیک و موقعیتی که دارد بیش از یک بخش و شهر باید به آن نگاه کرده و آن را مستقل دید.

سرهنگ کناری فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کیش نیز در این مراسم با بیان اینکه کیش حدود یازده هزار بسیجی دارد که در ۴۰ واحد مقاومت سازماندهی شده اند افزود: کیش دارای ظرفیت‌های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی بسیاری است که به همراهی و همدلی مسؤولان می‌تواند در تمامی عرصه‌ها نقش‌آفرین باشند.

در این مراسم حجت الاسلام محمد صفاجوئیان به عنوان مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کیش معرفی و از تلاش‌های حجت الاسلام فراشی مسؤول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کیش تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16681
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.