• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

با هدف شفاف سازی در تمامی واگذاری ها؛ شش رستوران در جزیره کیش به مزایده گذاشته شد

  • کد خبر : 16253
  • 25 مرداد 1398 - 18:37
با هدف شفاف سازی در تمامی واگذاری ها؛ شش رستوران در جزیره کیش به مزایده گذاشته شد

رستورانهای به مزایده گذاشته شده و سایر مزایده ها و مناقصات پیش رو با هدف شفاف سازی و ایجاد فرصت رقابت سالم برای علاقمندان و فعالان اقتصادی انجام خواهدشد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، سعیدنظری عضو هیأت مدیره و مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: با عنایت به سیاست ابلاغی مدیرعامل محترم سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر شفاف سازی و ایجاد فرصت رقابت سالم در کلیه واگذاری ها اعم از مزایده و مناقصه، این شرکت درخصوص واگذاری استیجاری ۶ باب رستوران آگهی شده براساس نظر هیأت کارشناسان رسمی دادگستری که با در نظر گرفتن زمانهای بهره برداری در طول سال انجام شده اقدام به برگزاری مزایده کرد.

نظری در ادامه با اشاره به گزارش کارشناسی درخصوص تعیین نرخ اجاره و درصد از فروش ۶ باب رستوران موضوع مزایده یادآور شد:  قیمت پایه و نرخ پیشنهادی مزایده صرفاً مربوط به اجاره عرصه و اعیان (ابنیه و تأسیسات ساختمان) بوده و تجهیزات، ملزومات و لوازم رستورانها جزء موضوع مزایده نیست و برنده مزایده بایستی نسبت به تجهیز آن اقدام نماید.

لازم به یادآوری است: این مزایده در روزنامه های اطلاعات و اقتصاد کیش در روزهای ۱۷ و ۱۹ مرداد ماه منتشر شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در پایان تصریح کرد: در ادامه سیاستهای شفاف سازی و ایجاد فرصت رقابت سالم هفته آینده نیز برای تعدادی از قطعات زمین  با هدف جذب سرمایه گذار درقالب مشارکت در ساخت، فراخوان عمومی منتشر خواهد شد.

لیست ۶ رستوران بدین شرح است:

 

۱

رستوران جاده جهان RF-۲۶۱
۲ رستوران پارک مرجان  RF-۲۲
۳ رستوران جاده جهان  RF-۲۶۴
۴ رستوران اسکله تفریحی  RF-۱۷
۵ رستوران و کافه کتاب محدوده باغ راه اصفهان
۶ رستوران پارک شهر  PARK-K۱۰

مشاهده جزئیات

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16253

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.