• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

اطلاعیه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در پی انتشار خبری در خصوص ژن خوب

  • کد خبر : 16251
  • 25 مرداد 1398 - 18:14
اطلاعیه روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش در پی انتشار خبری در خصوص ژن خوب

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پی انتشار خبری مبنی بر انتصاب یکی از مشاوران «منصوب به یکی از مسئولان کشوری» اطلاعیه ای صادر کرد.

بعد از انتشار خبری تحت عنوان “ژن خوب به منطقه آزاد کیش مشاوره می‌دهد + سند” ، روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اطلاعیه ای صادر کرد که متن آن بدین شرح می باشد:

“روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پی انتشار خبری مبنی بر انتصاب یکی از مشاوران «منصوب به یکی از مسئولان کشوری» موارد ذیل جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع عموم رسانده می شود:

۱- از سابق تعدادی مشاور در سازمان منطقه آزاد کیش با عناوین مختلف و بعضا از نظر سمت نزدیک به هم مشغول فعالیت بوده اند. تعداد این مشاورین بیست و سه نفر بود که جناب آقای دکتر مظفری رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در ماه گذشته به دلیل مغایرت قانونی با قوانین سازمان استخدامی کشور نسبت به لغو حکم مشاورین اقدام و از این مشاورین که دارای سوابق علمی و تخصصی بوده اند درخواست کردند که در دو کارگروه و شورای مشورتی، فرهنگی، هنری، ورزشی، اطلاع رسانی و کارگروه اقتصادی و سرمایه گذاری به سازمان منطقه آزاد کیش تحت مدیریت معاونت فرهنگی و اجتماعی و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری کمک نمایند.

۲- لازم به ذکر است اعضای دو کارگروه شواری مشورتی هیچگونه رابطه استخدامی با سازمان منطقه آزاد کیش ندارند و به صورت افتخاری در این دو کارگروه عضویت خواهند داشت.

۳- بر اساس آیه کریمه «وشاورهم فی الامر»، مشاورت در سرلوحه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش است و استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان در شوراهای مشورتی رویه ای مرسوم در دستگاه هاست و از تجربیات و نظرات آنها در بهبود شرایط و پیشبرد اهداف استفاده می شود. استفاده از ظرفیت علمی و کارشناسی افراد علاقمند به جزیره زیبای کیش تاکنون دستاوردهای ملموس در حوزه های سرمایه گذاری، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و هنری برای جزیره زیبای کیش و کیشوندان محترم داشته است.

روابط عمومی و امور بین الملل

سازمان منطقه آزاد کیش”

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16251

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.