• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور برگزار شد/ مظفری: ورزش باید به‌عنوان یک معاونت در حوزه مدیریت فعالیت کند + تصاویر

  • کد خبر : 16259
  • 25 مرداد 1398 - 23:27
مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور برگزار شد/ مظفری: ورزش باید به‌عنوان یک معاونت در حوزه مدیریت فعالیت کند + تصاویر

در مراسمی که با حضور دکتر مظفری و جمعی از مسئولین حوزه ورزش جزیره برگزار گردید، از تعدادی ورزشکار دارای مقام های ملی و بین المللی جزیره تقدیر به‌عمل آمد. 

به گزارش کیشوند نیوز، صبح روز پنج شنبه در مراسمی که با حضور دکتر مظفری و جمعی از مسئولین حوزه ورزش جزیره برگزار گردید، از تعدادی ورزشکار دارای مقام های ملی و بین المللی جزیره تقدیر به‌عمل آمد. 

در این مراسم نیز از تیم هندبال بانوان رده سنی امید که مقام اول کشوری را کسب نموده اند به طور ویژه تقدیر شد .

امیری خراسانی رئیس موسسه ورزش کیش از نقش حمایتی مسئولین در جهت کسب موفقیت های بیشتر گفت: در حوزه ورزش نقش حمایتی که مسئولین منطقه ای دارند بسیار مهم بوده ، کمک کننده برای تسهیل شدن مسیر موفقیت میباشد .

وی افزود : تشکر ویژه از دکتر مظفری که همواره در کنار ورزشکاران جزیره بوده که این موجب دلگرمی ورزشکاران می‌باشد.

در این دیدار غلامحسین مظفری بیان کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادهای خوبی که در حوزه ورزش کیش داریم ، باید کوشید که از این گنجینه گران‌بها حفظ و نگهداری کرد .

وی با بیان اینکه ورزش کیش نیاز به حمایت دارد گفت: با تشکیل شورای عالی ورزش با هدف رشد بخش های مختلف ورزشی، به‌کارگیری از بخش خصوصی توانمند برای تقویت و پشتیبانی از هیئت‌های فعال ورزش و استاندار سازی اماکن ورزشی می‌توان ورزش کیش را در سطح ملی و بین المللی به نمایش گذاشت.

مظفری با تاکید بر اتصال مستقیم ساختار ورزش جزیره به حوزه مدیریت تصریح کرد: این حوزه باید به صورت یک معاونت و در اتصال مستقیم با حوزه مدیریت فعالیت کند.

مظفری اظهار داشت: نقش رسانه ها در معرفی ظرفیت‌ها و موفقیت‌های ورزشی کیش بسیار مهم بوده موجب افزایش امید و تقویت روحیه ورزشکاران از دیده شدن آنها می‌گردد ‌.

در پایان ورزشکاران نیز از کمبود و کاستی‌هایی که در حوزه ورزش وجود دارد سخن به میان آوردند، امید است با صحبت های حمایتی که شده موانع به‌زودی برطرف گردد.

در پایان این مراسم از قهرمانان حاضر در مراسم با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر شد.

























عکاس : جعفر همافر

انتهای پیام/ ملیحه ذاکر رضوی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16259

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.