• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

ژن خوب به منطقه آزاد کیش مشاوره می‌دهد + سند

  • کد خبر : 16232
  • 24 مرداد 1398 - 18:34
ژن خوب به منطقه آزاد کیش مشاوره می‌دهد + سند

طی حکمی از سوی غلامحسین مظفری، حمید رضا عارف به‌عنوان عضو شورای مشورتی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب شد.

به‌گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نظر به شایستگی و تجربیات ارزشمند حمیدرضا عارف مبتکر و مخترع عبارت “ژن خوب” و به‌منظور ایجاد فرهنگ مشارکت، تعامل و تبادل تجارب در حوزه‌های مختلف و بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب، عارف را به‌عنوان “عضو شورای مشورتی سازمان منطقه آزاد کیش منصوب” کرد.

این حکم در حالی ابلاغ می‌شود که این روزها قوانین دست و پا گیر، صدای فعالان اقتصادی و ساکنان جزیره کیش را در آورده است، اما هیچ یک از این‌دست مشاوران خوش فکر و با نفوذ نتوانسته‌اند قدم ملموسی برای رفع این مشکلات بردارند و به‌نظر می‌رسد احکام برخی از آنها برخلاف ادعایشان، صرفاً با سفارش و به منظورهای دیگری صادر می‌شود.

در رونوشت این حکم عنوان شده که حمیدرضا عارف پیش از این “مشاور مدیرعامل در امور بین‌الملل” بوده و از زحمات او در این خصوص تشکر شده است.

نکته دیگر اینکه پایگاه اطلاع رسانی سازمان منطقه آزاد کیش که تقریباً تمامی اطلاعیه‌های ریز و درشت و انتصاب‌های این سازمان را منتشر می‌کند، تاکنون به این موضوع اشاره‌ای نداشته است.   

گفتنی است حمیدرضا عارف در تیر ماه سال ۹۶ در یک برنامه تلوزیونی وقتی که مورد شبهه قرار گرفت که چگونه در سن ۲۳ سالگی توانسته است شرکت MTN را به ایران بیاورد و اپراتور MTN-ایرانسل عملیاتی شود، مدعی شده بود که موفقیت هایش بواسطه وجود ژن خوب است و عملا این موضوع که پدرش در آن تاریخ معاون اول رئیس جمهور وقت بوده را بی تاثیر دانست.

مناسب است سازمان منطقه آزاد کیش در جهت افزایش شفافیت، تعداد مشاوران خود را به‌طور شفاف اعلام کند و بگوید هر کدام از آنها چه میزان حقوق از بیت‌المال دریافت می‌کنند و نتیجه مشاوره هایشان تا کنون چه بوده است؟

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16232
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.