• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
12
یادداشت از: مرتضی رضائی

وقتی دختران کیش عامل سوزش ضد انقلاب شدند

  • کد خبر : 29555
  • 21 دی 1402 - 20:12
وقتی دختران کیش عامل سوزش ضد انقلاب شدند

بی شک موفقیت نسبی دومین کنگره ملی شهدای غواص در جذب حداکثری کیشوندان به ویژه دانش آموزان عزیز و انتشار شمیم شهید و شهادت در سراسر جزیره، باعث سوزش ضد انقلاب شده است.

کیشوندنیوز – احترام و قدرشناسی دانش آموزان، جوانان و عموم مردم به مقام والای شهید و آشنایی نسل جدید با فرهنگ غنی شهادت موضوعی است که همواره پرداختن به آن ضرورت دارد و تأکیدات مقام معظم رهبری را به همراه داشته است که در آخرین بیانات ایشان تأکید داشتند: نگذارید جوشش خون شهیدان فروبنشیند و باید گوهر درخشان وجودی‌ شهیدان به نسل جدید منتقل بشود و الگو بدهد.

طی سال‌های اخیر به‌دلیل تهاجم فرهنگی و هجمه گسترده رسانه‌ای باعث شده جوانان ما از این مقوله کمی فاصله بگیرند و در واقع می‌توان گفت “آگاه سازی نسل جدید کلید پیروزی در جنگ نرم با دشمن است”، موضوعی که روز گذشته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به خوبی به آن اشاره ‌کرد.

طی روزهای گذشته دومین کنگره ملی شهدای غواص در جزیره کیش برگزار شد و طبق آمارهای ارائه شده تنها در بخش دانش آموزی، حدود ۴۵۰۰ دانش آموز به صورت مستقیم در این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت داشتند.

غرفه‌های فرهنگی دانش آموزی در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص در این چند روزه برپا شده بود و برگزاری پرشور و نشاط مسابقات سرود، تئاتر، نقاشی و… بخشی از این کنگره ملی در جزیره کیش بود.

در گوشه‌ای از این کار بزرگ فرهنگی در حین اجرای تئاتر و به‌صورت نمادین تابوت شهدای عزیز غواص برروی دستان ظریف دختران دانش آموز کیش حمل می‌شود که تداعی کننده تشییع باشکوه شهدای مظلوم و دست بسته غواص عملیات کربلای چهار در خرداد ۹۴ است.

حالا رسانه‌هایی که این روزها مدافع جنایات رژیم کودک کش صهیونیزم هستند به یکباره دلسوز نوجوانان و نگران روح و روان دانش‌آموزان کیش می‌شوند که یک کاردستی نمادین را بر روی دستانشان حمل می‌کنند!

شاید آنها یادشان رفته یا نشنیده باشند و یا خودشان را به کری و کوری زده‌اند که بیش از ۱۰هزار کودک و ۷هزار زن در غزه شهید شده‌اند و کسی نیست برای آنها تابوتی بسازد و تشییع جنازه‌ای بگیرد.

باید به آنها گفت آیا این جنایات را نمی‌بینید؟ چرا نمی‌گویید روزانه پای ۱۰ کودک در غزه قطع می‌شود؟ آیا این قتل عام وحشیانه در روحیه کسی اثر نمی‌گذارد؟ آیا جای این کودکان بی گناه در زیر تل خاک و خاکستر و خون است یا در آغوش گرم پدر و مادر و در کلاس و درس و مدرسه؟

رسانه‌های ضد انقلاب و دست نشانده‌های داخلی آنها که به دروغ برای دانش آموزان کیش دلسوزی می‌کنند شاید یادشان رفته همین چند روز پیش داعش و عوامل رژیم کودک کش صهیونیزم با اقدامی وحشیانه به زائران در کرمان حمله می‌کنند و در این حادثه حدود ۲۴ دانش‌آموز کرمانی بی جان و تکه تکه می‌شوند.

باید از این مدعیان دروغین پرسید چرا برای روحیه همکلاسی و خواهران و برادران این ۲۴ دانش‌آموز و تمام مردم سرزمینم ابراز نگرانی نکردید؟ چرا نگفتید جای مریم سلطانی نژآد در کلاس درس خالی است و برای او اشک نریختید و برعکس در سور خود دمیدید؟!

مگر نبود در جنگ تحمیلی که حدود ۳۶ هزار نفر از شهدای دفاع مقدس ما را دانش‌آموزان تشکیل می‌دادند؟ چرا برای این ۳۶هزار شهید و خانواده‌های داغ دیده ابراز نگرانی نکردید؟ چرا برای آن تابوت‌های واقعی در کنار فرزندان و مادران شهدا نگران نشدید؟

قطعا اگر کسی بویی از انسانیت برده باشد باید تا سالیان سال با شنیدن این جنایات اندوهگین شود که صد البته از حامیان امروز داعش و رژیم صهیونیزمی و آمریکای جنایتکار و یاران دیرینه منافقین انتظاری بیش از این نمی‌رود.

برای رسوایی این مدعیان دروغین می‌توان صدها دلیل آورد اما به هر حال چیزی که پرواضح است، موفقیت نسبی دومین کنگره ملی شهدای غواص در جذب حداکثری کیشوندان به ویژه دانش آموزان عزیز و انتشار شمیم شهید و شهادت در سراسر جزیره است، موضوعی که تاکید چند باره سردار محسن رضایی را مبنی برتکرار هرساله این کنگره در جزیره زیبای کیش به همراه داشت و باعث سوزش ضد انقلاب شده است.

در پایان باید گفت آنهایی که دوست دارند دختران سرزمینم را همچون دختران غربی و با شکل و شمایل و طرز تفکری غربزده ببینند و می‌خواهند جلوی افکار آزادی خواه و حق‌طلبی و مبارزه با ظلم و استبداد را بگیرند و در نهایت آنها را تبدیل به بردگان جنسی کنند، طاقت دیدن چنین صحنه‌های شکوهمندی از این گوشه سرزمین را نداشتند و رو به تخریب بی اساس آنها آوردند.

آنها شاید به خیال خود قصد دارند با این تکنیک بتوانند دانش‌آموزان را از این مراسمات دور کنند اما دختران سرزمین من باهوش‌تر و محکم‌تر از آنند که فریب بازی زشت این رسانه‌ها را بخورند.

یادداشت از: مرتضی رضائی مدیرمسئول کیشوندنیوز و دبیر جشنواره رسانه دومین کنگره شهدای غواص کیش

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=29555
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.