• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

راهنمای شرکت در قرعه کشی بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش/ آیا کیشوندان می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند؟

  • کد خبر : 16097
  • 31 تیر 1398 - 18:59
راهنمای شرکت در قرعه کشی بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش/ آیا کیشوندان می‌توانند در قرعه کشی شرکت کنند؟

راهنمای شرکت کیشوندان و گردشگران در قرعه کشی بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش

بیستم تیر ماه تا ۸ شهریور ۱۳۹۸، بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش به همت معاونت گردشگری سازمان و برنامه ریزی موسسه جشنواره‌ها و مناسبت‌های کیش برگزار می‌شود.

جشنواره‌ای که پر بارتر از سال‌های گذشته با جوایز فراوان و متعددی همراه است و گردشگران و مسافران می‌توانند با توشه پرباری مفصل به شهرهای خود برگردند.

قرعه کشی بیست و دومین جشنواره تابستانی کیش در دو بخش برای گردشگران و ساکنان کیش به طور مجزا برگزار می‌شود.

  • در بخش قرعه‌کشی برای گردشگران، در طول ۵۰ شب جشنواره، هر شب ۱۵ نفر برای شرکت در قرعه کشی یک دستگاه آپارتمان در برج های طلایی به قیمت ۱۵میلیارد ریال انتخاب می شوند. همچنین هر شب ۱۵ نفر جهت شرکت در قرعه کشی یک دستگاه پژو ۲۰۶ که در هر هفته برگزار می شود انتخاب می شوند. علاوه بر این هر شب پس از قرعه کشی به ۵ نفر بلیت بیزینس ماهان در مسیر تهران-کیش-تهران اهدا می‌شود.
  • در بخش دوم قرعه کشی که ویژه ساکنان کیش است، هر شب ۳ نفر برنده یک عدد کارت اینترنت ۵۰ گیگابایت ۱۸۰ روزه تله کیش به همراه جوایز غیرنقدی دیگر می شوند.

اما برای شرکت در قرعه کشی چه کار باید بکنیم؟

همزمان با ورود گردشگران به جزیره کیش ضمن ارسال پیامک خوش آمد گویی آدرس لینک برشور اطلاع رسانی بیست دومین جشنواره تابستانی کیش به تلفن همراه گردشگران پیامک می شود.

سه روش برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی وجود دارد:

  1. روش اول از طریق سامانه پیامکی است که مسافران عزیز می توانند عدد ۱ را به ۱۰۰۰۰۹۳۴ ارسال کنند.
  2.  روش دوم مراجعه به سایت www.kishdolphin.com
  3.  و روش سوم ثبت نام در اپلیکیشن آی کیش است .

بعد از ثبت نام نوبت به جمع‌آوری امتیاز می‌رسد که با خرید از تمامی فروشگاه های جزیره کیش و استفاده از کارت‌خوان‌های شرکت تجارت الکترونیک پارسیان «تاپ» میسر می‌شود.

این را هم باید بگوییم که به ازای هر ۲۰ هزار تومان خرید، یک امتیاز می‌گیرید و هرچه خرید بیشتری داشته باشد طبیعتاً امتیاز بیشتری گرفته و شانس برنده شدن خود را افزایش خواهید داد.

مسافران و گردشگران محترم حتما برای شرکت در قرعه کشی باید در جریان یک مسئله باشند: حضور فرد برنده در سالن تالار شهر کیش در زمان قرعه کشی، همراه با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر، بلیط رفت و برگشت هواپیما یا ووچر هتل، الزامی است.

به محض خرید از پایانه‌های فروشگاهی به هر میزان که خرید کنید، یک پیامک برای شما خریداران محترم ارسال می‌شود و امتیازتان را به لحظه اعلام می‌کند.

حالا فرض میکنیم شما ثبت نام کردید، خرید خود را انجام دادید و برای قرعه کشی در سالن تالار شهر کیش حاضر شدید. در آنجا یک پیامک به ۱۰۰۰۰۹۳۴  به عنوان اعلام حضور در مراسم به سامانه ارسال خواهید کرد و در مسابقه آن شب شرکت داده خواهید شد.

تا یادمان نرفته این راه هم یادآور شویم، کسانی که کد ۱۶ رقمی کارت بانکی خود را به همراه مشخصات  خود وارد کرده باشند و اگر تاریخ تولدشان در ایام جشنواره تابستانی کیش باشد، ۱۰ امتیاز بیشتر دریافت خواهند کرد.

همه گردشگران می‌توانند هر شب در قرعه کشی جشنواره شرکت کنند، ولی باید این را بدانند که برای حضور مجدد در قرعه کشی روز بعد نیاز به خرید مجدد وجود دارد، دقیقا مثل کارت های قرعه کشی کاغذی که وقتی آنها را درون صندوق می‌انداختند، دیگر نمی‌توانستند فردا هم از آنها در قرعه کشی مجدد استفاده کنند.

منبع: هفته نامه آوای کیش – سعید زرگانی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16097
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.