• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

کوتاه‌سازی فرایند‌ها، تکریم ارباب رجوع و استاندارد سازی طرح‌های عمرانی بخش خصوصی

  • کد خبر : 16057
  • 25 تیر 1398 - 18:06
کوتاه‌سازی فرایند‌ها، تکریم ارباب رجوع و استاندارد سازی طرح‌های عمرانی بخش خصوصی

دکتر مظفری به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان از ادارات سازمان واقع در برج صدف و برخی پروژه های عمرانی بازدید کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش دکتر مظفری به همراه جمعی از مشاوران، معاونان و مدیران این سازمان، دوشنبه ۲۴ تیر، در بازدید از چند طرح عمرانی از جمله سه برج نو آوری کیش، رویال و برج شیشه ای استاندارد در جریان روند ساخت و تجهیز این برج ها قرار گرفت.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در بازدید از مرکز نوآوری کیش که عملیات اجرایی آن حدود ۴ ماه قبل آغاز شده است گفت: سازمان و زیر مجموعه های آن آماده هستند تا برای بررسی زیر ساخت های فنی و مهندسی ساختمان مرکز نو آوری کیش و ارائه خدمات مشاوره ای با مجریان این طرح همکاری کند.

دکتر مظفری همچنین بر اتمام هرچه سریعتر این طرح بر اساس استاندارد ها ، استقرار شرکت های دانش بنیان و حضور نماینده سازمان در مرکز نوآوری کیش تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه محدودیت تکنولوژی نداریم، هرگونه تجهیزات و تاسیسات از جمله شبکه اینترنتی ، خطوط تلفن، برق و آسانسور باید به بهترین شکل در این مرکز تعبیه  شود.

دکتر مظفری در بازدید از دو برج دیگر بر رعایت استاندارهای فنی – مهندسی، بهره گیری از تازه ترین روش های ساخت، استفاده از تجهیزات پیشرفته، و اهتمام جدی برای پیشرفت طرح ها منطبق با برنامه زمانبندی آنها تاکید کرد.

تاکید دکتر مظفری بر کوتاه سازی فرایند ها و تکریم ارباب رجوع در سازمان منطقه آزاد کیش

همچنین دکتر مظفری از ادارات سازمان واقع در برج صدف بازدید کرد و در این دیدار بر لزوم راه اندازی سامانه اشتغال به صورت الکترونیکی با هدف دسترسی آسان و جلوگیری از اتلاف وقت ارباب رجوع تاکید کرد.

دکتر مظفری با اشاره به زیرساخت های مناسب جزیره کیش در جهت تقویت دولت الکترونیک و ارائه خدمات به ساکنان ،گردشگران و فعالان اقتصادی بر بستر الکترونیک اظهار داشت: باید برای تحقق این اهداف تلاش کنیم تا ضمن کاهش حجم مراجعات حضوری به ادارات ، روند ارائه خدمات نیز دقیق تر و سریع تر شود.  

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش همچنین در بازدید از فروشگاه پرلا مارکت واقع در برج صدف روند ارائه خدمات به ساکنان و گردشگران را در این واحد تجاری بررسی کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=16057
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.