• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

تشدید طرح های ترافیکی

  • کد خبر : 15527
  • 26 اردیبهشت 1398 - 7:04
تشدید طرح های ترافیکی

معاون اجتماعی پلیس کیش از تشدید طرح های ترافیکی در جزیره کیش خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سروان “محمدزنگانه” به اهمیت موضوع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش اشاره کرد و گفت: برای اینکه به روزهای مطلوب فرهنگ ترافیک در کیش برگردیم نیاز به مشارکت عمومی همه دستگاه ها و مردم است.

وی افزود: طرح برخورد با تخلفات راهنمایی ورانندگی در قالب گشت های کنترل نامحسوس با مشارکت ۱۰۰درصدی معاونین و روسای پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی و پایگاه دریابانی کیش از امروز در تمامی معابر شهر اجرا خواهد شد.

زنگانه تصریح کرد: امروزه عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی در جزیره کیش به ویژه از سوی ناوگان حمل و نقل عمومی را شاهد هستیم که این موضوع موجب شده است تا از طریق تماس های مردمی با ۱۱۰ ، ۱۹۷ و رسانه های جمعی، شاهد نارضایتی های عمومی در جزیره کیش باشیم.

معاون اجتماعی پلیس کیش در ادامه افزود: متأسفانه بیش از ۹۰ درصد تخلفات راهنمایی و رانندگی در سال ۱۳۹۷ و ۲ماهه ۱۳۹۸ از سوی کیشوندان و رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی جزیره صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به قوانین از ضروریات حفظ نظم و امنیت در هر جامعه است گفت: امیدواریم با اجرای طرح های پیشگیرانه پلیس و مشارکت عمومی مردم در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دیگر شاهد حوادث تلخ مشابه روزهای گذشته که نمونه ای از بی توجهی به قوانین بود، نباشیم.

زنگانه افزود: مشارکت عمومی همه دستگاه ها و مردم می تواند در حل مشکلات و معضلات این حوزه نتایج مطلوبی را محقق سازد و جریمه کردن و برخورد سلبی از سوی پلیس تنها راه حل نیست.

سروان”محمدزنگانه” در پایان عنوان کرد: تشدید اجرای طرح های پیشگیرانه پلیس در مواقع لزوم و بر اساس نیاز جامعه پیش بینی و بصورت ویژه اجرا می گردد.

گفتنی است در اردیبهشت ماه به علت برخورد خودروی تاکسی با عابر پیاده و فوت یک نفر و همچنین بر اثر برخورد یک دستگاه مینی بوس با درخت نخل ۸ نفر دانش آموز و راننده به بیمارستان منتقل شدند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15527

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام
    خدا خیرتون بده این راننده های تاکسی و مینی بوس ها رو خواهش فقط شما می تونید نظم بدهید.وگرنه مدیریت حمل و نقل قدرت و مدیریت سامان دهی را ندارد.مشخصه درست مطالعه گردید.خدا قوت.

  2. کاش دکتر مظفری عزیز زودتر برای مدیریت حمل ونقل فکری می کردند.تاکی بابد شاهد حوادث ناگئار از رانندگان تاکسی باشیم؟