• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

پلمپ ۱۷ واحد صنفی متخلف در کیش

  • کد خبر : 15383
  • 04 اردیبهشت 1398 - 22:44
پلمپ ۱۷ واحد صنفی متخلف در کیش

مسئول اداره اماکن پلیس کیش از پلمپ ۱۷ واحد صنفی متخلف در کیش خبر داد.

سروان محمدعلی ابراهیمی، گفت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی با هدف صیانت از امنیت اخلاقی، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد های صنفی را اجراء و در این راستا بیش از ۳۸۵ واحد صنفی بازدید و به ۴۰واحد صنفی تذکر داده شد.

وی تصریح کرد: پلیس همواره تلاش می نماید تا با برقراری امنیت مطلوب در جامعه زمینه کسب و کار سالم را برای اصناف فراهم کند.

سروان ابراهیمی با بیان اینکه هدف از ساماندهی اصناف رعایت قانون صنفی است و بازدید صنوف را رعایت قانون در بازار دانست افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این بازدیدها، ۱۷واحد صنفی متخلف را شناسایی و برابر ماده ۲۷ و ۲۸ قانون نظام صنفی پلمپ کردند.

وی افزود: عدم رعایت قوانین و مقررات ابلاغی از سوی پلیس اماکن را علت عمده پلمپ واحدهای متخلف اعلام نموده و صاحبان صنوف متخلف نیز پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

مسئول اداره اماکن پلیس کیش گفت: با تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صنوف و بازاریان موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰  اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=15383
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.