• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مرکز نوآوری‌ ورزش‌های آبی، در علمی کاربردی کیش راه‌اندازی می‌شود

  • کد خبر : 14679
  • 16 بهمن 1397 - 22:44
مرکز نوآوری‌ ورزش‌های آبی، در علمی کاربردی کیش راه‌اندازی می‌شود

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان از صدور مجوز راه اندازی مرکز نوآوری مرکز کیش با موضوع ورزش‌های آبی خبر داد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از خبرگزاری صداوسیما، موسی جاودان گفت: اعطای این مجوز با هدف گسترش روحیه نوراوری و خلاقیت، پرورش تفکر انتقادی و کارآفرینی بین دانشجویان صادر شده است.

وی ادامه داد: این مرکز با فعالیت  خود زمینه کارآفرینی و اشتغال بیشتر دانشجویان را فراهم آورده و می تواند در پیشرفت و عمران استان موثر باشد.رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان گفت: حمایت از ایجاد هسته های اولیه نوآوری و کار آفرینی، برگزاری رویدادها و مسابقه های مورد نیاز کارآفرینی و نوآوری مانند طرح کسب وکار، برگزاری دوره های آموزشی با هدف افزایش مهارتهای حرفه ای کارآفرینی و خلاقیت از جمله وظایف مراکز نوآور است. 

وی اشاره کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد هرمزگان در سال ۱۳۸۲ با ۱۰ کد رشته محل در۲ مرکز آموزش علمی کاربردی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر با ۹ مرکز آموزش علمی کاربردی فعال و ۶ هزار و ۸۴ دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی مشغول به فعالیت است.

جاودان گفت: مراکز آموزش علمی کاربردی هرمزگان شامل جهاد دانشگاهی بندرعباس، آلومینیوم المهدی بندرعباس، نیروی انتظامی، کیش، فرهنگ و هنر واحد یک بندرلنگه، پارسیان، شهرداری قشم و میناب می شود.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرمزگان افزود: این دانشگاه از ابتدای تأسیس تا کنون ۳۳هزار و ۳۱۳ دانش آموخته داشته است.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14679
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.