• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

اسکان ۶۱ هزار و ۱۵۳ گردشگر در کمپ های مسافری کیش

  • کد خبر : 10230
  • 14 فروردین 1397 - 15:03
اسکان ۶۱ هزار و ۱۵۳ گردشگر در کمپ های مسافری کیش

رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروزی از بهره مندی ۶۱ هزار و ۱۵۳نفر روز گردشگر از امکانات کمپ های نوروزی کیش از ابتدا تا پایان تعطیلات نوروزی، خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، دکتر محمد رضا محمدی مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش و رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروز ۹۷ در این خصوص گفت: با شروع ایام تعطیلات نوروزی کمپ های مسافری خانوادگی ، مجردی ، جانبازان و ایثارگران و همچنین کمپ بحران خدمات مربوطه را به مسافرین ارائه کردند.

وی افزود: با آغاز زمان پذیرش مسافر در کمپ های مسافری از تاریخ ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۷ ، تعداد ۶۱ هزار و ۱۵۳ نفر روز گردشگر از شهرهای مختلف در سه کمپ خانوادگی، مجردی و جانبازان و ایثارگران استقرار یافتند.

دکتر محمدی در ادامه گفت: در همین مدت تعداد ۹ هزار و ۵۱۵ چادر شخصی از سوی گردشگران در کمپ ها برپا شده و از ۳ هزار و ۷۲۰ چادر سازمانی و ۷۸۸ چادر اسکان جانبازان و ایثارگران استفاده شد.

وی با اشاره به ایجاد کمپ های کانکسی توسط بخش خصوصی نیز اعلام کرد: در همین مدت در حدود ٩ هزار و ۵۰۰ گردشگر نیز در این کمپ مستقر شدند.

رئیس ستاد اسکان و رفاه نوروز ضمن اشاره به شرایط نامساعد آب و هوای کیش طی سه روز با و افزایش سرعت وزش باد ، یادآور شد: با توجه به مواج و طوفانی بودن دریا بسیاری از گردشگران دریایی نتوانستند به وسیله شناور و لندینگ کرافت از جزیره کیش خارج شوند و تا مساعد شدن وضعیت دریا تعداد ۶۵۰ گردشگر تا پایان روز دوشنبه ۱۳ فروردین در کمپ بحران واقع در نمایشگاه بین المللی کیش اسکان داده شدند.

شایان ذکر است، کمپ های مذکور مجهز به امکاناتی از جمله حفاظت فیزیکی، نمازخانه، حمام، دستشویی، پایگاه هلال احمر، آتش نشانی، سوپرمارکت و کترینگ غذای گرم بودند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10230
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.