• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

جشنواره موسیقی کیش ماندگار خواهد شد

  • کد خبر : 14651
  • 13 بهمن 1397 - 23:35
جشنواره موسیقی کیش ماندگار خواهد شد

مدیرعامل خانه موسیقی ایران گفت: با توجه به شروع خوب جشنواره موسیقی کیش، این جشنواره در تقویم جشنواره‌های ماندگار این سرزمین ثبت خواهد شد.

به گزارش کیشوند نیوز، حمیدرضا نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی ایران در آیین اختتامیه جشنواره موسیقی کیش، گفت: این جشنواره از معدود کارهایی بود که به اهلش واگذار شد، مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش از ما خواستند که در برگزاری این جشنواره همکاری کنیم، از این بابت از آنها تشکر می‌کنم، برخی از جشنواره‌های دیگر را به‌شکلی برگزار می‌کنند که آخر آن مایه تأسف می‌شود.

نوربخش یکی از مشکلات موسیقی را نبود فضایی برای عرصه گروه نوازی عنوان کرد و گفت: در این جشنواره سعی بر این بود که کارهایی را که در دیگر جشنواره‌ها به آن پرداخته نمی شود، مورد ارزیابی قرار بگیرد، بدین منظور چون جشنواره گروه نوازی نداشتیم، خواسته شد که این بخش در جشنواره قرار داده شود.

وی با اشاره به اینکه جشنواره‌ای در زمینه آهنگ‌سازی نبوده که در بین جوانان ایجاد انگیزه کند، گفت: آهنگ‌سازی با موضوع نغمات و آوای لالایی ایران زمین از بخش‌های مهم این جشنواره بود که تا کنون به‌خوبی به آن توجه نشده بود، آثار خوبی هم در این بخش برای هیئت داوران ارسال شد.

مدیرعامل خانه موسیقی ایران تصریح کرد: حرکت خیلی خوب شروع شده و سنگ بنای محکمی برای آن بنا شد، چون این جشنواره با قوت و قدرت خاصی شروع شد و این تعداد هنرمند در آن حاضر شدند، حتماً این جشنواره در تقویم جشنواره‌های جدی و ماندگار این سرزمین ثبت می‌شود.

وی در انتها گفت: از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش تشکر می‌کنم و امیدوارم که این راه را ادامه دهند و ما هم به‌عنوان خانه موسیقی یعنی همه ظرفیت موسیقی کشور، در خدمت شما هستیم./فارس

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14651
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.