• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

فراخوان دومین جشنواره موسیقی کیش

  • کد خبر : 17075
  • 07 آبان 1398 - 17:26
فراخوان دومین جشنواره موسیقی کیش

دومین جشنواره موسیقی کیش با عنوان ” موسیقی سواحل جنوب ایران، خلیج فارس تا دریای عمان” از سی ام آبان تا یکم آذر در کیش برگزار می شود.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با توجه به سیاست سازمان منطقه آزاد کیش در حوزه گردشگری و بوم گردی، امسال همزمان با گرامی داشت هفته وحدت، دومین جشنواره موسیقی کیش با رویکرد موسیقی غنی و جذاب ایرانی و سواحل فارس تا دریای عمان با مشارکت برخی از کشورهای حاشیه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره که در هفته وحدت و مصادف با میلاد پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) در جزیره زیبای کیش برگزار خواهد شد تا ۱۰ آبان است و متقاضیان برای کسب اطلاعت بیشتر میتوانند به تارنمای جشنواره به نشانی  www.festival.kish.ir مراجعه کنند.

حمید هادی دبیر هنری دومین جشنواره موسیقی کیش با بیان این که هدف از برگزاری این جشنواره پیوند مردم با اصالت موسیقی جنوب و قابلیت هایی هنری که اکثر موزیسین ها و هنرمندان به دنبال آن هستند افزود: جزیره کیش به عنوان یک پایلوت فرهنگی و هنری می تواند در برگزاری جشنواره های مختلف در زمینه گردشگری هنری و فرهنگی، خود را برای مردم ایران و سایر نقاط جهان بشناسانند.

وی افزود: موسیقی ایرانی بسیار غنی و پر محتوی است و با زندگی مردم آمیخته شده و هیچ گاه از خاطره تاریخی حذف نخواهد شد و بسیاری از اندیشمندان و پژوهشگران، مایلند موسیقی ایرانی را به شیوه های تبار شناسی و قوم شناسی اقوام مختلف ایرانی بر اساس تاریخ صحیح آن بررسی کنند

گفتنی است نخستین جشنواره موسیقی کیش با عنوان نغمه های داوودی در دی ماه سال گذشته برگزار شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=17075
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.