• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

چرا مدیران کیش باید از دیگر شهرها انتخاب شوند؟

  • کد خبر : 14440
  • 28 دی 1397 - 20:20
چرا مدیران کیش باید از دیگر شهرها انتخاب شوند؟

امام جمعه کیش گفت: مردم جزیره حرف‌شان این است که در خود کیش نیروهای متدین، خلاق، مدیر و مدبر داریم که می‌توانند جزیره را اداره کنند، چرا باید از شهرهای دیگر نیروهایی با هزینه گزاف بر جزیره تحمیل شوند؟

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسن‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه، فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه‌(س) را تسلیت گفت و اظهار داشت: یکی از شاهکارهای حضرت زهرا سلام‌الله علیها خطبه فدکیه است که یکی از ارزشمند‌ترین خطبه‌های ایشان است، برای خطبه فدکیه بیش از ۱۰ شرح مفصل به‌ زبان‌های عربی و فارسی آورده شده است.

وی، سندیت این خطبه را بسیار محکم توصیف کرد و گفت: نحوه حضور و پوشش حضرت زهرا(س) برای ارائه این خطبه در مسجد از عواملی است که نشان می‌دهد، حضور زن در میدان‌های اجتماعی، دانشگاه و جاهای مختلف مورد تأیید دین است، اما به‌ شرط اینکه حجاب رعایت بشود.

امام جمعه کیش تصریح کرد: حضرت زهرا(س) در بخش مهمی از این خطبه به ۲۰ مورد از آثار اعمال با استناد به ۲۰ ایه قرآن اشاره کرده است که در واقع نحوه تفسیر قرآن را به ما می‌آموزد، خطبه فدکیه خطبه‌ای است با آموزه‌های بسیار عالی که حتی بسیاری افراد را تحت تأثیر قرار داده تا شیعه شوند.

حجت الاسلام حسن زاده در ادامه به برخی دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی ایران در طول چهار دهه گذشته اشاره کرد و گفت: در طول این چهل سال صدها دستاورد علمی در حوزه‌های مختلف داشته‌ام، سرعت پیشرفت علم در ایران ۱۱ برابر دنیا است، این نشان‌دهنده وجود یک جدیت برای پیشرفت و آبادانی در کشور است.

وی افزود: ایران هشتمین کشور تولید کننده اورانیوم ۲۰ درصد در دنیا است، در میان هشت کشور فضایی دنیا قرار دارد، ششمین تولید کننده زیردریایی، دومین کشور دارای تکنولوژی ساخت پهبادهای رادار گریز است و در بین ۵ کشور برتر المپیادهای علمی دنیا قرار دارد؛ اینها تنها بخشی از پیشرفت‌های انقلاب اسلامی است و باید قدردان این نظام باشیم. 

امام جمعه کیش، گذری هم به مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی ویژه کیش زد و تصریح کرد: سرهنگ جهانبخش افسری انقلابی، مومن و تحصیل‌کرده مأموریت‌شان در جزیره به پایان رسید و سرهنگ جمالی افسری وظیفه شناس، مذهبی و انقلابی این وظیفه را تحویل گرفت. 

وی عنوان کرد: از سرهنگ جهانبخش تشکر می‌کنیم، در حوزه امنیت اخلاقی کارهای خوبی صورت گرفت، انتصابشان را به ‌عنوان فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان نیز تبریک می‌گویم.

حجت‌الاسلام حسن‌زاده در ادامه با تبریک به سرهنگ علی اصغر جمالی فرمانده جدید انتظامی و دریابانی کیش، گفت: رفتارهای خوب مدیریت قبلی را با شتاب بیشتری ادامه بدهید، در حوزه مبارزه با معضلات اجتماعی و مبارزه با مفاسد تلاش کنید، در مسئله حفظ حجاب کوتاه نیایید و قانون حجاب را مو به مو اجرا کنید.

وی تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب سردار اشتری فرمانده ناجا، انتخاب فرمانده انتظامی کیش از بین فرماندهان جزیره بود، به این حسن انتخاب تبریک عرض می‌کنیم.

حسن‌زاده گفت: مردم جزیره حرفشان این است که در خود کیش نیروهای متدین، خلاق، مدیر و مدبر داریم که می‌توانند جزیره را اداره کنند، چرا باید از شهرهای دیگر و مناطق دیگر نیروهای با هزینه گزاف تحمیل بر جزیره شوند؟ 

وی افزود: این حرف بنده نیست، حرفی است که باید زد و از مسئولان تقاضا می‌کنیم این نکته را مدنظر قرار دهند تا زمانی که در جزیره مدیر متدین، انقلابی و مدبر هست به سراغ نیروهای دیگر نروند، البته نیروهای دیگر هم خوب هستند و قدمشان روی چشم، ولی باید توجه کنیم که نیروهای خودمان را بها بدهیم.

امام جمعه کیش تصریح کرد: همین مدیرانی که هستند خیلی خوب می‌توانند جزیره کیش اداره کنند و ان شالله این حرکت آغازی برای انتخاب از مدیران حاضر در جزیره کیش باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14440
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. امام جمعه محترم حرف دل مردم کیش را زدید.