• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

اولین مرکز پرستاری در منزل در کیش فعالیت خود را آغاز کرد

  • کد خبر : 14430
  • 28 دی 1397 - 20:27
اولین مرکز پرستاری در منزل در کیش فعالیت خود را آغاز کرد

اولین مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل روز پنجشنبه با حضور دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جزیره کیش افتتاح و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از ایرنا در این مرکز که به همت بخش خصوصی و با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به سالمندان راه اندازی شده، مجموعه ای از خدمات مراقبتی توسط پرستاران و پزشکان در منزل به متقاضیان ارائه می شود.

در این مراسم که با حضور امیرکیانی رئیس بیمارستان کیش و جمعی از مدیران بیمارستان برگزار شد، معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی سخنانی ضمن ابراز خرسندی از این اقدام بخش خصوصی در جزیره کیش آن را یکی از مهمترین شیوه های کمک به بخش درمان در کشور عنوان کرد.

او گفت: با توجه به استاندارد های جهانی به ازای هر ده هزار نفر یک مرکز خدمات پرستاری در منزل مورد نیاز است، البته باید بخش دولتی به شیوه های مختلف از این حرکت حمایت کند.

در این مراسم امیرکیانی رئیس بیمارستان کیش نیز گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ازهرگونه همکاری با مرکز خدمات پرستاری این جزیره دریغ نخواهد کرد.

همچنین حامد حسن زاده موسس اولین مرکز مشاوره و خدمات پرستاری در منزل کیش در گفتگو با ایرنا، ارائه خدمات به سالمندان، معلولان، بیماران مبتلا به (ام اس) و مراقبتهای ویژه از بیماران مرخص شده از آی. سی ، یو و سی سی یو را از مهمترین فعالیتهای این مرکز عنوان کرد.

حسن زاده مهمترین فواید اینگونه خدمات را، کاهش هزینه های بیماران و تردد آنان  صرفه جویی در وقت، ایجاد آرامش برای بیماران و خانواده های آنها ذکر کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=14430
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.