• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

وعده‌های بی‌ثمر نماینده غرب هرمزگان و نارضایتی کیشوندان از نصب یک بنر در بیمارستان کیش

  • کد خبر : 13405
  • 16 آبان 1397 - 22:15
وعده‌های بی‌ثمر نماینده غرب هرمزگان و نارضایتی کیشوندان از نصب یک بنر در بیمارستان کیش

برای چندمین بار در ماه‌های اخیر بنری در بیمارستان کیش نصب شده که با واکنش‌های منفی کیشوندان مواجه شده است.

برخی کیشوندان در روزهای گذشته بعد از ورود به بیمارستان کیش با بنری مواجه شدند که در آن نوشته شده بود به‌دلیل عدم ایفای تعهدات سازمان تأمین اجتماعی از تاریخ ۱ آذرماه ۹۷، ارائه کلیه خدمات درمانی سرپایی و بستری بیمه شدگان تأمین اجتماعی، به‌صورت آزاد محاسبه خواهد شد. مسئله‌ای که چندی پیش نیز به‌وجود آمد و باعث نارضایتی کیشوندان شده بود.

در این رابطه مدیر روابط عمومی بیمارستان کیش گفت: متاسفانه علیرغم بارها نامه نگاری انجام شده و وعده‌های داده شده، اما سازمان تامین اجتماعی بدهی خود را به بیمارستان پرداخت نکرده است و به‌واسطه کاهش نقدینگی بیمارستان مشکلات عدیده‌ای در خریدها و ارائه خدمات به مراجعین برای بیمارستان به‌وجود آمده است، از آنجا که گویا متاسفانه عزیزان سازمان تامین اجتماعی علیرغم دریافت نقدی حق بیمه از بیمه شدگان کیش، تمایلی به ایفای تعهدات خود ندارند بعد از چندین بار فرصتی که داده شده است بیمارستان مجبور به این اقدام شده است.

گفته می‌شود میزان بدهی سازمان تامین اجتماعی به بیمارستان کیش حدود ۱۸ میلیارد تومان است.

این در حالی است که ناصر شریفی نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خرداد ماه سال جاری از راه‌اندازی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در جزیره کیش خبر داده بود که این امر هم تاکنون میسر نشده است.

.

بیشتر بخوانید: 

راه اندازی کلینیک تخصصی تامین اجتماعی در جزیره کیش

.

گرچه انتظار انجام کار خاصی از این نماینده که یکی از بزرگترین افتخاراتش دادن رای مثبت به چهار وزیر پیشنهادی رئیس جمهور است، نمی‌رود و آقای نماینده صرفاً در ایام انتخابات به فکر مردم جزیره کیش می‌افتد، اما از مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش انتظار پیگیری جدی و رایزنی با مسئولان مربوطه می‌رود تا دارندگان بیمه تامین اجتماعی در جزیره کیش که اغلب قشر کارگر هستند، در این شرایط اقتصادی دچار مشکل بیشتر نشوند.

.

گلایه یکی از کیشوندان

در این رابطه آقای ثنایی یکی از پیشکسوتان جزیره کیش با ارسال نامه‌ای به تحریریه کیشوند نیوز گلایه خود را از عملکرد ناصر شریفی اینگونه بیان می‌کند:

جناب آقای دکتر شریفی نماینده محترم مردم کیش در مجلس شورای اسلامی سلام علیکم

احترما، به اطلاع می‌رساند متاسفانه به‌دلیل برخی عدم هماهنگی‌های بین بخشی در جزیره کیش، گاهی مشکلاتی بروز پیدا می‌کند که در تشویش و تهییج افکار عمومی به‌خصوص در شرایط فعلی اقتصادی، تاثیرات مخاطره آمیزی به‌جای می‌گذارد که خروجی آن اثر بخشی منفی مهیج بر روح و روان ساکنین و فعالان اقتصادی جزیره کیش به‌خصوص در حوزه حساس دارو و درمان است.

اخیرا نیز برای چندمین بار عدم همکاری و هماهنگی‌های لازم موجب گردیده جدای از آلام و درد بیماری برای کیشوندان مراجعه کننده به بیمارستان کیش تابلویی از نهایت بحران عدم هماهنگی بین بخشی به نمایش گذاشته شود که گویای ضعف و ناکارآمدی در این حوزه است.

این مشکل، بیش از هرگونه تبعات و یا مجادلات بروکراسی بین بخشی، توهین به مردم با فرهنگ کیش محسوب می‌شود، از این رو از جنابعالی به عنوان وکیل منتخب مردم کیش که اقدامات قابل تحسینی در امور تامین اجتماعی مرتبط با کیش انجام داده ایید، درخواست می‌شود از موضع نظارتی مجلس و جایگاه نماینده منتخب مستقیم مردم کیش، مشکلات موجود بیمارستان کیش و تامین اجتماعی را پیگیری و چاره جویی ریشه‌ای و عاجلی نمایید.

انتهای پیام*/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13405
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.