• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

معرفی رییس جدید تامین اجتماعی کیش

  • کد خبر : 18997
  • 31 اردیبهشت 1399 - 15:45
معرفی رییس جدید تامین اجتماعی کیش

” حبیب حبیبی” به عنوان رئیس جدید شعبه کیش منصوب و در مراسمی با حضور معاون فرهنگی اجتماعی منطقه آزاد کیش و ” سیدفاضل حیدری بلوکی” مدیرکل تامین اجتماعی استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش کیشوندنیوز از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان، در این مراسم  مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان ضمن تجلی از “سهراب رئیسی” رییس قبلی شبعه تامین اجتماعی  کیش گفت: حوزه فعالیت این شعبه به دلیل اجرای همزمان قانون کار و قوانین مربوط به مناطق آزاد از شرایط ویژه ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه رییس جدید شعبه کیش بر اساس ملاک های شایسته سالاری در انتصاب مدیران انتخاب و منصوب شده است، گفت: آقای حبیبی از نفرات برتر آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی بوده و پس از شرکت در کانون ارزیابی که توسط اساتید مجرب سازمان مدیریت صنعتی کشور برگزار شد، موفق به کسب امتیاز لازم جهت تصدی این پست شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان خاطرنشان کرد: طرح “شناسایی مدیران آینده” برای پیاده سازی اصول شایسته سالاری در انتصابات مدیریتی با ابتکار عمل دکتر سالاری مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دستور کار قرار گرفته است؛ این طرح، پس از اعلام فراخوان و آزمون کتبی در دی ماه سال ۹۸ به صورت همزمان در سراسر کشور توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار شد.

حیدری بلوکی علت انجام این تغییرات مدیریتی را بازنشستگی مدیر پیشین شعبه کیش اعلام کرد و ضمن تقدیر از زحمات و خدمات صادقانه ۳۰ ساله “سهراب رییسی” گفت: مدیران بازنشسته گنجینه ای از تجارب و دانش “حبیب حبیبی” از نیروهای بومی جزیره کیش است و سابقه ریاست دو شعبه تامین اجتماعی در میناب و لاوان را در کارنامه خود دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=18997
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.