• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

امحا ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر

  • کد خبر : 13076
  • 16 مهر 1397 - 22:25
امحا ۶۰ کیلوگرم انواع موادمخدر

با حضور اعضاء شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جزیره کیش، ۶۰ کیلو انواع موادمخدر در محوطه ستاد فرماندهی انتظامی ویژه کیش معدوم شد.

این مقدار مواد مخدر کشفیات شش ماهه گذشته فرماندهی انتظامی ویژه کیش است که با حضور پورعلی قائم مقام شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرکیش، سرهنگ جهانبخش فرمانده انتظامی ویژه کیش ، محمد شنبه زاده رییس دادگستری محمد عباسی دادستان کیش و محمد حسن جهان دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این جزیره امحاء شد.

محمد حسن جهان دبیر شورای مبارزه با موادمخدر کیش همراهی و همکاری دستگاه های مختلف را در مبارزه با مواد مخدر ضروری دانسته و گفت: اعتیاد پایه و اساس ارتکاب جرایم یا سرقت و جنایت است،که نیاز به مواد آنها را به ارتکاب جرم های دیگر وادار می کند.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کیش گفت: امروزه عرصه بر توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر تنگ شده است و فعالیت سوداگران مرگ، وارد حوزه ی دریایی شده است.

سرهنگ جهان با بیان اینکه پنجاه درصد زندانیان و شصت درصد طلاق ها به خاطر مواد مخدر است گفت: دشمنان نظام به دنبال تخریب همه جانبه هستند و باید برنامه های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر از مهد کودک ها و مدارس آغاز شود.

دبیر شورای مبارزه با موادمخدر کیش در پایان از تلاش های شبانه روزی نیروهای پلیس مبارزه با موادمخدر و کارکنان پایگاه دریابانی کیش در کشف و انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=13076
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.