• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دولتمردان از برجامی در شأن ملت ایران دفاع کنند/ نگاه به بیرون دیگر جواب نمی دهد / پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای انقلاب

  • کد خبر : 6131
  • 20 مرداد 1396 - 15:19
دولتمردان از برجامی در شأن ملت ایران دفاع کنند/ نگاه به بیرون دیگر جواب نمی دهد / پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی و بقای انقلاب

امام جمعه کیش گفت : دولتمردان فقر زدایی ، توجه به اشتغال ، خروج از رکود و دفاع از برجامی که در شان ملت ایران است را به جد در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش کیشوند نیوز از ایرنا ، حجت الاسلام حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش با تاکید به رعایت تقوای الهی به هراس دشمن از دو مولفه مهم در ایران اشاره کرد و افزود : پیروی قاطع از امام راحل و اطاعت از رهبری معظم انقلاب و حضور آگانه و با بصیرت مردم در تمامی صحنه ها دو مولفه ای است که دشمن را در طی این سالها در هراس نگهداشته و در موارد بسیاری نیز سبب شده تا آنها از موضع خود عقب نشینی کنند.
وی تصریح کرد : زمانی که مردم پشتیبان ولایت فقیه و امام جامعه هستند استکبار از آن هراس دارد و ترس اصلی دشمن این است که مردم فرمایشات امام و رهبری را عملیاتی کنند.
خطیب جمعه کیش گفت : مردم بصیر ایران هر جا آگانه ورود کردند دشمن در همان جا از موضع خود عقب نشینی کرد که این مولفه سبب پیروزی و رمز بقاء انقلاب اسلامی است .
حجت الاسلام علیدادی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم به زودی با معرفی وزرا به مجلس شورای اسلامی و گرفتن رای اعتماد فعالیت خود را آغاز می کند افزود : دولتمردان در برنامه های خود به این دو مولفه که رمز پیروزی و بقا انقلاب اسلامی توجه کنند.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از سخنان خود گفت : از مواردی که دولتمردان به عنوان خواسته مردم باید بدان توجه کنند و در شعارهای آنها نیز بارها شنیده و دیده شده توجه به اقتصاد مقاومنی است .
وی با تاکید بر اینکه توجه به توان داخل بسیار مهم است افزود : نگاه به بیرون کشور نتیجه نمی دهد ،دولتمردان باید اقتصاد مقاومتی را در طی این چهار سال در دستور کار قرار دهند و به معیشت مردم توجه کنند.
حجت الاسلام علیدادی مبارزه با فسادها و رانت ها را از دیگر مواردی خواند که باید دولتمردان به آن توجه کنند.
خطیب جمعه کیش فقر زدایی و توجه به اشتغال ، خروج از رکود به معنای واقعی کلمه را از مورادی دانست که دولتمردان باید به جد در دستور کار قرار دهند.
وی گفت : در بخش سیاست خارجی نیز باید از برجامی که متناسب با شان مردم است دفاع شود.
امام جمعه کیش تاکید کرد : در بحث های سیاسی نیز باید با کسانی که به دنبال خدمت به مردم نیستند و تنها به فکر فتنه گری و آشوب هستند برخورد شود .
حجت الاسلام عیلدادی تصریح کرد : هر جا که دولت و ملت در کنار هم قرار گرفتند و با همدلی و همراهی تصمیمات بزرگی را در دستور کار قرار دادند موفق شدند که این امر مصداق همان آیه شریفه قران است که می فرماید : ‘وقتی خدا و شعائر الهی را در دستور کار قرار دهید و استقامت پیشه کنید خداوند نیروهای غیبی را به سراغ شما می فرستد.
وی تاکید کرد : هیچگاه حزن و ترس را درون خود راه ندهید و با توکل واستقامت، امور را پیش ببرید تا همانطور که کشور در خط توسعه است به سمت رونق و پیشرفت حرکت کند.
خطیب جمعه کیش در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه کیش به پیروزی نیروهای حزب الله لبنان بر رژیم جعلی اسرائیل اشاره کرد و افزود : حزب الله در این جنگ توانست با مقاومت و بردباری پیروز میدان شود.
حجت الاسلام علیدادی به تعداد کم نیروهای حزب الله لبنان در مقابل ارتش تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود : نتیجه مقاومت پیروزی بر ارتشی بود که خود را چهارمین ارتش دنیا می دانست ، این مقاومت درسی به همه مردم جهان داد که هر جا ایستادگی باشد پیروزی به همراه دارد .
خطیب جمعه کیش سالروز آغاز بازگشت سرافرازانه نخستین آزادگان در هشت سال دفاع مقدس را یکی از مناسبت های این ماه عنوان کرد و گفت : آنهایی که در میدان های دفاع مقدس از سر وظیفه حاضر شدند و در شبهای سخت عملیات حضور پیدا کردند.
وی گفت: جوانان این مرز و بوم با شجاعت سنگر به سنگر پیش رفتند و تعدادی نیز در جریان عملیات ها به اسارت در آمدند و سالها در زندان های مخوف و پرشکنجه صدام ملعون ،مقاومت ودر مقابل تهدید ها ، آزار و شکنجه ها صبر پیشه و ایستادگی کردند و با حفظ ایمان با سرافرازی به کشور بازگشتند که هم خانواده های خود را پس از سالها ببینند و هم همرزمان پیروز خود ، اینان افتخاری برای کشورند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=6131
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.