• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

  • کد خبر : 12573
  • 07 شهریور 1397 - 10:11
سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب شد

در انتصاب جدید در منطقه آزاد کیش، شوهر خواهرزاده رئیس جمهور، سرپرست شرکت عمران، آب و خدمات کیش شد.

به گزارش پایگاه خبری کیشوندنیوز، محمد ابراهیم انصاری لاری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی علی عرب شوهر خواهرزاده حسن روحانی را به سمت سرپرست جدید شرکت عمران، آب و خدمات کیش منصوب کرد.

عرب که عمده سوابق و تجربیات اجرایی و علمی خود را به لطف همین چند ساله حضور در شرکت‌های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش در دوره ریاست جمهوری حسن روحانی کسب کرده است،‌ پیش از این عضویت در هیئت مدیره و معاون عمران و ترافیک شرکت عمران، آب و خدمات کیش را در کارنامه خود دارد.

همین آذر ماه سال گذشته بود که با ورود انصاری لاری در سازمان منطقه آزاد کیش، محمدرضا محمدی مدیر برکنار شده شرکت عمران، آب و خدمات، به‌عنوان سرپرست این شرکت منصوب شد و یکی از مدیران مردمی در جزیره کیش بود که به‌نظر می‌رسد قربانی رفتارهای سیاسی در این به‌اصطلاح حیات خلوت دولت شده است و این انتصاب در حالی رخ می‌دهد که چندی پیش پایگاه خبری کیشوند نیوز از احتمال این انتصاب در یکی دیگر از شرکت‌های مهم و تابعه سازمان منطقه آزاد کیش خبر داده بود.

گفته می‌شود صبح امروز مراسم معارفه عرب در سکوت خبری و بدون حضور دکتر محمدی برگزار شد که از علت آن خبری در دست نیست.

شرکت عمران، آب و خدمات کیش یکی از شرکت‌های تابعه و مهم سازمان منطقه آزاد کیش می‌باشد که مطالعه و اجرای طرح‌های زیربنایی عمرانی، توسعه و نگهداری امور شهری، ارایه خدمات آتش‌نشانی، نظافت شهری و معابر عمومی، نظارت فنی بر ساخت و ساز شهری، صدور مجوز پایان کار ساختمان، نظارت بر خدمات تبلیغاتی، تامین آب شرب و آب مصرفی فضای سبز، احداث شبکه و واگذاری انشعابات و توزیع و فروش آب، مدیریت و راهبری سیستم تصفیه فاضلاب از جمله وظایف این شرکت می‌باشد.

انتهای پیام/* مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12573

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۴
  1. انصاری بای بای قانون بازنشستگی تصویب شد
    طبق این مصوبه، دستگاه‌های مشمول مکلفند ظرف مدت ۶۰ روز از تاریخ لازم الاجرا شدن این قانون، افرادی که برخلاف مفاد این قانون به‌کارگرفته شده اند، از خدمت منتزع، و با آنان تسویه حساب کنند و افراد مذکور باید در مهلت قانونی از سمت و پست خود کناره‌گیری کنند.

  2. هر چه باشه پیر مرد خسته نیست. خدا کنه از قدرت شون استفاده کنند کیش آباد بشه.

  3. مدیر جوان و لایق و با تدبیر
    ایرانى بهترین ژن دنیاست ، چه بهتر!! جوان توانمند تحصیل کرده،با وقار
    بدون غرض و حسادت با توجه به شناختى که از دکتر لأرى دارم حتما لیاقت ایشان رو نسبت به دیگران سنجیدند.

  4. درود بر مرتضی رضایی که یگانه صادق جزیره کیش است و از دزدی ها و رانت خواری های سازمان پرده بر می دارد … خدایش نگه دارش باشد