• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

بهره‌برداری از مخازن جایگاه سوخت هواپیما در فرودگاه کیش/ افزایش ظرفیت تا ۳۶۰ مترمکعب در روز

  • کد خبر : 20420
  • 05 آذر 1399 - 16:00
بهره‌برداری از مخازن جایگاه سوخت هواپیما در فرودگاه کیش/ افزایش ظرفیت تا ۳۶۰ مترمکعب در روز

مدیر عامل شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های کیش از تکمیل پروژه ساخت مخازن سوخت هواپیما در فرودگاه کیش خبر داد.

به گزارش کیشوندنیوز، مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه کیش در رابطه با این خبر عنوان کرد: اهمیت زیاد سوخت‌رسانی سریع و باکیفیت به هواپیماهای مسافری و کارگو و نقش آن در در کیفیت خدمات دهی فرودگاه به شرکت‌های هواپیمایی بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود : سوخت‌رسانی به پروازها با توجه به محدودیت‌های جزیره و جدایی از سرزمین اصلی یکی از وظایف مهم شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های کیش به حساب می آید.

علی عرب گفت : ساخت و بهره‌برداری از مخازن سوخت هواپیما یکی از پروژه‌های مهم فرودگاه کیش بوده و با تلاش همکاران فنی به پایان رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر فرودگاه بین المللی کیش با افزایش ظرفیت ذخیره سوخت هواپیما در محل، دارای ظرفیت تامین سوخت فرودگاهی با حجم ۳۶۰متر مکعب به صورت روزانه است.

مدیرعامل شرکت بنادر و فرودگاه کیش بیان کرد: با توجه به بهره برداری از پایگاه ذخیره سازی سوخت رسانی هواپیما در فرودگاه بین المللی کیش، تامین سوخت فرودگاهی؛ بحث ایمنی در ذخیره سازی سوخت و افزایش ظرفیت ذخیره سازی روزانه سوخت در فرودگاه، در شرایط هوایی نامناسب و زمان‌های پر تردد نیز با اطمینان خاطر و کیفیت بیشتری قابل انجام خواهد بود که بسیار حائز اهمیت است.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه سوخت رسانی فرودگاه بین المللی کیش از استانداردهای روز دنیا برخوردار است، افزود: ساخت مخازن ۵۲۰۰ متر مکعبی سوخت هواپیما در فرودگاه کیش پروژه دیگر در حال اجرای این شرکت است و اتصال این مخازن به مخازن شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی از برنامه‌های آتی برای پایگاه سوخت رسانی فرودگاه بین المللی کیش می‌باشد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20420
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.