• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

فکر نمی‌کردیم انصاری لاری چنین کارهایی انجام دهد/ نظرم تغییر کرده

  • کد خبر : 12441
  • 27 مرداد 1397 - 11:10
فکر نمی‌کردیم انصاری لاری چنین کارهایی انجام دهد/ نظرم تغییر کرده

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در رابطه با فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته شده در جزیره کیش گفت: در مجموع در مدت کوتاه کارهای خوبی صورت گرفته است.

به گزارش کیشوند نیوز، حسین هاشمی تختی‌نژاد نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی که در سفر یک روزه دبیر شورای عالی مناطق آزاد به جزیره کیش به‌همراه استاندار هرمزگان در این جزیره حضور داشت و از روند پروژه‌های عمرانی بازدید کرد، در رابطه با فعالیت‌های صورت گرفته در منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به گذشت حدود ۹ ماه از حضور آقای دکتر انصاری لاری در جزیره کیش به‌عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد این جزیره، فکر نمی‌کردیم که اینچنین کارهایی انجام دهد و به‌نظر می‌رسد که در مجموع در این مدت کوتاه، به‌خصوص در حوزه بندرگاه و اسکله‌ ۳۵ هزار تنی با توان پهلوگیری کشتی‌های بزرگ، کارهای خوبی صورت گرفته است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه خود سازمان منطقه آزاد کیش کمتر به‌طور مستقیم در پروژه‌ها حضور داشته است، افزود: به‌نظر می‌رسد همکاری آقای انصاری لاری با بخش خصوصی و آنهایی که آمادگی برای سرمایه‌گذاری دارند، مطلوب باشد و تسهیلاتی صورت گرفته که سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این جزیره از اشتیاق خوبی برخوردارند.

وی که چندی پیش اعلام کرده بود مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش سیاسی است تا اجرایی و بهتر بود یک مدیر جوان عملیاتی برای این منطقه منصوب می‌‌شد، در پاسخ به این سوال خبرنگار کیشوند نیوز که آیا هنوز به این دیدگاه اعتقاد دارید یا خیر، گفت: نه، نظرم تغییر کرده است، علت گفتن آن مطالب هم این بود که طیف خاصی در روز معارفه آقای انصاری لاری آمدند و فضایی را فراهم کردند که اینطور به‌نظر می‌رسید که این کار توسط جریان خاصی در حال انجام شدن است، ولی در عمل دیدیم که به آن شکل نیست و امروز با بیان این مطلب می‌خواهم حقی از آقای انصاری لاری ضایع نشود.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12441
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. خوب دادش چرا فکر نمی کردی انصاری لاری از این کارها انجام دهد ؟ مگر‌ نمی توانستی در خصوص عملکرد گذشته ایشون در وزارت کشور و استان فارس تحقیق کنی و زود قضاوت نکنی که حالا بخوایی عذر خواهی کنی …

  2. درود بر شما نماینده محترم که واقعیت را گفتی امید که همه مثل شما انصاف داشته باشند.

  3. چرا فکر می کنید عملکرد آقای انصاری خوب بوده؟دقیقا چکار مثبتی در جهت رونق اقتصادی و گردشگری کیش شده؟آمار تعداد پرواز که بسیار پایین است،وضعیت مسکن که رکود است ، سازمان وام های ۱۰۰ میلیاردی از بانک ها گرفته است باعث ورشکستگی سازمان در آینده خواهد شد(خرید دین).آقای انصاری برای همکاران قدیمی در استانداری فارس و لامرد لار خوب هستند نه مردم کیش.
    آقای انصاری آدم خوبی است ولی قرار نیست به ایشان دختر بدهیم.

  4. چرا نظرات را نمی کذارید؟نکنه شما هم شیرازی کردند