• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

برگزاری نشست هم اندیشی با آژانس داران حمل و نقل عمومی کیش

  • کد خبر : 12176
  • 15 مرداد 1397 - 18:07
برگزاری نشست هم اندیشی با آژانس داران حمل و نقل عمومی کیش

نشست هم اندیشی با مدیران آژانس های حمل و نقل عمومی کیش برای تشکیل جامعه حمل و نقل عمومی و نهایی کردن اساسنامه مربوطه ، برگزار شد.

به گزارش کیشوند نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، با حضور دکتر پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر شورای ترافیک کیش، دکتر محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، محمد پازوکی مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و نجاتی سلیم مدیر حمل و نقل عمومی کیش نشستی با مدیران آژانس های حمل و نقل عمومی به منظور بررسی پیشنهادات مربوط به تدوین اساسنامه جامعه حمل و نقل عمومی کیش برگزار شد.
جامعه حمل و نقل عمومی مسافر کیش به منظور حفظ و حمایت از حقوق صنفی و شغلی، ایجاد و تحکیم همکاری بین اعضاء و افراد شاغل در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش و فراهم آوردن زمینه خدمات مناسب تر به کیشوندان و گردشگران تشکیل خواهد شد.
تسهیل در تامین امکانات مورد نیاز ، ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و فنی، ایجاد هماهنگی و برنامه ریزی پیرامون طرح های جاری و آتی ، همکاری با مدیریت حمل و نقل عمومی کیش و اجرای سیاست ها، آیین نامه ها، دستورالعمل ها و ابلاغیه ها از اهداف تشکیل این جامعه است.
شایان ذکر است، بالغ بر ۱۲۰۰ راننده در ۵ آژانس تاکسی تلفنی، یک آژانس تاکسی خطی و دو آژانس مینی بوس رانی، کار خدمات رسانی و سرویس دهی به ساکنان و گردشگران جزیره کیش را بر عهده دارند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=12176
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.