• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
4

ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، چشم و چراغ هدف گردشگری جزیره است/ راه اندازی رشته پودمانی تاکسیرانی از مهر ماه

  • کد خبر : 10913
  • 02 خرداد 1397 - 12:23
ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، چشم و چراغ هدف گردشگری جزیره است/  راه اندازی رشته پودمانی تاکسیرانی از مهر ماه

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در چهارمین مراسم تقدیر از رانندگان برتر گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، چشم و چراغ هدف گردشگری جزیره است.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، این مراسم عصر روز سه شنبه یکم خرداد ماه با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و دبیر شورای عالی ترافیک، مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، مدیر حمل و نقل عمومی کیش، رئیس پلیس راهور کیش و جمعی از آژانس داران و رانندگان حوزه حمل و نقل کیش برگزار شد.

در این مراسم دکتر سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام مبارک ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، با بیان اینکه مسئولیت بزرگی بر دوش رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی قرار دارد، افزود: سیاست های سازمان منطقه آزاد کیش معطوف به سمتی است تا منافع این قشر را تامین کند.

وی در خصوص ارتقاء اطلاعات و معلومات رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی کیش ، از راه اندازی رشته پودمانی تاکسی رانی از مهر ماه سال جاری در دانشگاه علمی و کاربردی کیش خبر داد.

دکتر پورعلی لزوم ایجاد درآمد های جدید برای رانندگان تاکسی و مینی بوس را عامل کسب آرامش و انگیزه بیشتر و بهتر این حوزه دانست و اظهار داشت: ناوگان حمل و نقل عمومی کیش یکی از مهمترین بخش هایی است که کیش را تبدیل به بهشت خانواده ها و گردشگران می کند.

دبیر شورای ترافیک کیش با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی کیش، چشم و چراغ هدف گردشگری جزیره است، افزود: رانندگان این حوزه، نمایندگان جزیره هستند وکیفیت خدمات رسانی ، اخلاق حرفه ای و راهنمایی مناسب و صحیح گردشگران توسط آنان می تواند عاملی برای جذب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

سهولت دسترسی به مسئولان ، هم اندیشی های مستمر منطقه با مسئولان و فعالان این حوزه ، متکی بودن به اخلاق حرفه ای و رعایت قوانین و الگو سازی برای سرزمین اصلی از دیگر مواردی بود که دکتر پورعلی در این مراسم به آنها اشاره کرد.

دکتر محمدرضا محمدی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، در خصوص اهمیت جایگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در جزیره کیش، گفت: این حوزه تاثیر مستقیمی بر رونق گردشگری، گردش مالی و وضعیت اقتصادی جزیره دارد زیرا گردشگران از بدو ورود تا هنگام خروج از جزیره از خدمات رسانی این حوزه بهره مند می شوند.

وی اخلاق حرفه ای رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی کیش را عامل مهمی در بهبود اخلاق عمومی و ارتقاء فرهنگی جزیره دانست.

همچنین در این مراسم رئیس پلیس راهور کیش نیز رعایت بیشتر مقررات و قوانین را عامل مهمی در کاهش تصادفات خواند .

افزایش مدت زمان مجاز عمر خودرو، ایجاد اتحادیه برای رانندگان، ایجاد تعاونی برای تهیه و تامین وسایل و تجهیزات خودرو با قیمت مناسب و افزایش مدت زمات تمدید دفترچه های رانندگان از مواردی بود از سوی تعدادی از رانندگان حاضر در این جلسه مطرح شد.

در پایان این مراسم از علی علی نژاد ، مرتضی یحیایی و بهروز عبدالکریمی به عنوان رانندگان برتر اردیبهشت ماه ۹۷ ، تقدیر شد.








عکاس : جعفر همافر

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10913
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.