• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

آیا انصاری لاری از منطقه آزاد کیش می‌رود؟

  • کد خبر : 11986
  • 02 مرداد 1397 - 12:27
آیا انصاری لاری از منطقه آزاد کیش می‌رود؟

بعد از اصلاح قانون منع بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی کشور، باید دید تکلیف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش چه می شود؟

به گزارش کیشوند نیوز، مجلس شورای اسلامی امروز با ۸۰ درصد رای موافق، طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و محدودیت های جدیدی به آن اضافه کردند و حال باید دید تکلیف مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش چه می شود؟

براساس این گزارش نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز در اصلاح ساختار شغلی کشور، با ۱۹۴ رای موافق از ۲۴۰ نماینده حاضر در جلسه  طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان را اصلاح و به تصویب رساندند.

بر اساس تبصره یک ماده واحده این طرح به کار گیری بازنشستگان در سمت‌های روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور، نواب رئیس مجلس، نمایندگان مجلس، وزرا، اعضای شورای نگهبان و معاونان رئیس جمهور شده ذکر شده در ماده ۷۱ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهر ۸۶ و همچنین به کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا صرفا در دستگاه متبوع خود مجاز است.

گفتنی است بکارگیری بازنشستگان در وزارت اطلاعات تا سقف یک درصد از مجموع نیروهای شاغل این وزارتخانه در هر رده مدیریتی صرفا در وزارتخانه مذکور مجاز است.

همچنین به موجب تبصره این ماده دارندگان اجازات خاصه مقام معظم رهبری، جانبازان بالای ۵۰ درصد، آزادگان بالای ۳ سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=11986

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۱
  1. باتوچه به عملکرد بسیار ضعیف انصاری لاری که هرچی ادم پیرمرد از کار رفته و صرفا همشهری خود از رده کارشناسی تا مدیریت و معاونت جذب سازمان و شرکت های تابعه نمودند.به گفته یکی از مدیران(شیرازی ته خط ایشان)منصوب ایشان:جناب انصاری ۸ سال زمان احمدی نژاد بیکار بودند شرایط روحی مناسب نداشتند بنده هوای ایشون را داشتم الان زمان جبران است.
    تا کنون که در این مدت از انصاری لاری که مشکل بیکاری همشهری های خودش را حل کرده کاری صورت نگرفته است.

  2. ان شالله زودتر

  3. کارهای بزرگ احتیاج به زمان دارد. برادر عزیز. هنوز یک سال از حضور جناب انصاری لاری در سمت مدیر عامل نگذشته است. تاریخ قضاوت خواهد کرد. ایشان در هر سمتی که بودند منشاخد مات ماندگار شده اند.

    • آیا این درست از هرچی بازنشسته و همشهری های لاری شیرازی که صرفا با ایشان دوست و همکار بودند که پست و سمت بدهی؟همه مدیران شیرازی درست نیست.فعلی هم ضعیف ترین عید را گذراندیم و جشنواره را می گذرونیم.
      ایشان برای همشهری های بازنشسته و بی حال خود منشا خیر هستند نه کیشوندان.
      معاون عمرانی وسرمایه گذاری ایشان پنج شنبه تا دوشنبه کیش تشریف ندارند.چطوری با یک تیم که هیچ زمانی نیست می شود موفق شد؟

    • برای شخص من ، حقیقتا انتصاب دکتر انصاری لاری ، خوشایند بود ! شنیدها و سوابق گذشته ایشان ، بسیار امیدبخش بود. به این نکته ابتدا توجه نشده بود که درخشش ایشون در زمان تصدی استانداری فارس،صرفا به دلیل عِرق بی نظیری است که به زادگاه و همشهریان خود دارند نه از روی زبدگی در امر مدیریت!
      نکته دوم اینکه ایشان بعد از دولت خاتمی ، تقریبا تصدی هیچ سمت و پست مدیریتی را نداشته و بنظر میرسد تدبیر و مدیریت ایشان دستخوش این انزوأ اجباری گشته و ایشان را بیشتر به یک کاپتان تیم فوتبال مبدل ساخته به نحوی که طی این ۹ ماه فقط تمام دوستان و بچه محل هاشو (که اغلب مثل خود ایشان بعد از دولت خاتمی بیکار بودند) را در سازمان منطقه آزاد کیش جمع کرده هر چی از لار و لامردو گراش و شیراز و … تونسته آورده. از مدیرکل حوزه اش آقای نوربخش که پیش تر فقط تجربه کار در بخش خصوصی رو داشته و همسر آقای نوربخش که در بیمارستان بعنوان مدیر اداری مشغولند بگیر تا آقای قائدیان که یک بیزنسمن در امور بیلبوردهای تبلیغاتی شیرازه و بیشتر آخر هفته هاشو یا دبی میره یا قطر یا مدیر جزایر اقماری آقای منفرد که از قضا شیرازیه یا آقای دکتر صلاح که ابتدا بعنوان مدیرکل بازرسی مشغول شدند و سپس با حفظ سمت و رییس بیمارستان کیش هم هستند جالب اینجاست مدیر کل حراست هم لامردی است که ایشان هم عِرق خاصی به شیرازی ها داره و بعد از انتصاب یک شیرازی دیگر بعنوان مدیرعامل کیش ایر مدیر حراست کیش ایر و معاون بازرگانی کیش ایر هم حذف و بجای آنان ۲ برادر عزیز شیرازی دیگر که کوچکترین تجربه اجرایی در حوزه ایرلاین ندارند را منصوب نمودند که ضرر های مالی میلیاردی و عدم اخذ تاییدیه سازمان هواپیمایی کشوری را بهمراه داشته.
      در حوزه حراست یک شیرازی بازنشته تحت عنوان جانشین مدیرکل حراست منصوب شده که تاکنون چنین پست سازمانی در اداره کل حراست وجود نداشته و البته در کیش ایر بیش از ۸ شیرازی دیگر در رده های کارمندی و کارشناسی طی ۶ ماه اخیر جذب و مشغول شده اند.
      در معاونت اقتصادی هم مدیران میانی همگی از شیراز منصوب شده و در معاونت گردشگری هم مدیر گردشگری آقای سوخکیان اهل شیراز هستند.در شرکت توسعه و بندر هم که ابتدا آقای احمد درخشان لامردی که مدتی در بندر چارک سرپرست بود را ابتدا به مدیرکلی بندر کیش منصوب و هنوز مهر انتصاب ایشان خشک نشده به یکباره بعنوان مدیرعامل شرکت توسعه بنادر و فرودگاه های کیش منصوب نمودند. مدیرکل فرودگاه هم که شیرازی اند و مدیرعامل علوم و فنون کیش هم از اهالی استان فارس انتخاب شد و ایشان هم دو معاون خود را از همشهریان خود منصوب کرد.معاون مالی و اداری شرکت عمران شیرازی بیکار.
      بنده بعنوان یک فرد کاملا آگاه که از دوره عامری در سازمان و شرکت های تابعه مشغول به کار هستم ، به جرات میگم طی هیچ دوره مدیریتی ، این همه همشهری بازی ندیده بودم .گویی بعد از سالها خانه نشینی و بی کاری ، حالا باید فرصت را از دست نداد و تمام بچه محل های افراطی چپگرا که سالهاست بی کار و خانه نشین شده اند را در سازمان منطقه آزاد کیش مشغول کرد.
      این است گویا رسالت اصلی دوره مدیر عاملی دکتر انصاری لاری !!!

  4. منشا خیر برای بازنشستگان پیر مرد ها ی شیراز و لار

  5. منشا خیر دوستان

  6. عیب می جمله بگفتی هنرش نیز بگوی
    بیایید کمی باانصاف باشیم

  7. انصاف؟کل اقوام و دوستان شیرازی و لامردی ولاری پیرمرد خوشون رو اوردن پست های بالا با حقوق مزایای بسیار بالاتر دادند و کل کارها کیش تعطیل شده.فقط شعار..گردشگری تعطیل..فروگاه تعطیل……….

  8. جناب بردبار چه غرض ورزانه و بی ادبانه انتقاد کردین.تو این شرایط نابسامان اقتصادی انتظار معحزه دارید!!!!فساد اخلاقی و مالی مدیران قبلی که زبانزد عام و خاص است.ظاهرن شما با مسولین سالم مشکل دارید !!!

  9. لطفاً به این پیام را گوش آقای دکتر انصاری لاری برساند:(لطفا سایت محترم کیشوند نیوز پیگیری نماید.)
    یک آقای کارمند پرنفوذ به اسم (( ر. ا ))در یک نهادی که ایشان خیلی بهش اعتماد دارد کل برادر،فامیل هاشو استخدام سازمان نموده است.
    واقعاً چطور ممکن است؟