• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

۱۷۹۵ خانواده از جزیره کیش در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ۹۵ شرکت کرده اند

  • کد خبر : 1088
  • 26 مهر 1395 - 13:33
۱۷۹۵ خانواده از جزیره کیش در سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن ۹۵ شرکت کرده اند

بخشدار کیش گفت: تا صبح امروز دوشنبه یک هزار و ۷۹۵ خانوار جزیره کیش در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ شرکت کرده اند. به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، علیرضا سلیمانی احمدی امروز با اعلام اینکه ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا پایان روز سه […]

بخشدار کیش گفت: تا صبح امروز دوشنبه یک هزار و ۷۹۵ خانوار جزیره کیش در ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۹۵ شرکت کرده اند.

به گزارش کیشوند نیوز و به نقل از ایرنا، علیرضا سلیمانی احمدی امروز با اعلام اینکه ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن تا پایان روز سه شنبه ۲۷ مهرماه انجام خواهد شد، از مردم جزیره کیش خواست تا در فرصت باقی مانده ثبت نام خود را در پایگاه اینترنتی هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ در سایت اینترنتی  www.sarshomari95.ir انجام دهند .
وی گفت: در این طرح و تا صبح امروز دوشنبه ۲۶ مهر ماه یک هزار و ۷۹۵ خانوار در جزیره کیش ثبت نام اینترنتی خود را انجام داده اند .
بخشدار کیش تصریح کرد : شرکت در سرشماری اینترنتی آسان است و پر کردن و تکمیل فرم پرسشنامه وقت زیادی از خانوارها نمی گیرد.
سلیمانی احمدی اضافه کرد : با توجه به اینکه سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شیوه حضوری پیچیده و پرهزینه است، مشارکت مردم در سرشماری اینترنتی کمک زیادی به کاهش هزینه این طرح ملی خواهد کرد.
وی تصریح کرد خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به درب منزل ،آن را ارایه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.
گفتنی است : تا صبح امروز ۲۳۳ هزار و ۹۳۹ خانوار در هرمزگان با جمعیتی برابر با ۸۱۹ هزار و ۲۳۲ نفر اطلاعات خود را به روش اینترنتی در پایگاه مرکز آمار ایران وارد کرده اند.
شهرستان های جاسک با مشارکت ۷۶ درصد ، بستک با ۷۲ درصد و سیریک با ۷۱ درصد در جایگاه های اول تا سوم شهرستانهای استان هرمزگان قرار دارند.
مهلت ثبت نام اینترنتی تا ۲۷ مهرماه تمدید شده و پس از آن سرشماری حضوری از ۲۸ مهرماه به مدت یک ماه در سراسر کشور به روش حضوری با استفاده از تبلت انجام می شود.
نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه و نتایج تفصیلی آن مرداد سال ۱۳۹۶ منتشر می شود.
نخستین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۳۵ انجام شد. از سال ۱۳۳۵ تا ۱۳۸۵ سرشماری عمومی نفوس و مسکن در ایران به موجب قانون هر ده سال یک بار اجرا می شد. در سال ۱۳۸۶ براساس مصوبه ی هیات وزیران فاصله زمانی اجرای سرشماری های عمومی نفوس و مسکن از ۱۰ سال به پنج سال کاهش یافت.
هفتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن در روزهای دوم تا بیست و دوم آبان ماه سال ۱۳۹۰ در ۳۱ استان ، یک هزار و ۱۳۹شهر و ۹۶ هزار و ۵۴۹ آبادی کشور انجام شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=1088
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.