• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

حضور انصاری لاری در شهرداری تهران جدی شد

  • کد خبر : 10375
  • 27 فروردین 1397 - 12:32
حضور انصاری لاری در شهرداری تهران جدی شد

یکی از اعضای شورای شهر تهران در کانال تلگرامی خود گزینه‌های مطرح شده برای سمت شهرداری تهران را اعلام کرد که در بین آنها نام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به چشم می خورد.

به گزارش کیشوند نیوز، بعد از شنیدن اخبار ضد و نقیض در رابطه با حضور محمدابراهیم انصاری‌لاری در بین گزینه‌های احتمالی برای تصدی پست شهرداری تهران، حالا محمد علیخانی عضو شورای شهر تهران در کانال تلگرامی رسمی خود گزینه‌‌های مطرح شده برای این سمت را اعلام کرد که باز هم نام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به چشم می‌خورد.

این عضو شورای شهر تهران اسامی گزینه‌های احتمالی برای شهرداری تهران را بدین ترتیب اعلام می‌کند: محمدابراهیم انصاری‌لاری، محسن هاشمی، سیدمحمدعلی افشانی، پیروز حناچی، وفا تابش و مناف هاشمی و در ادامه عنوان می‌کند که سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی شرایط عمومی انتخاب شهردار نهایی و فرایند انتخاب شهردار آغاز خواهد شد.

سفر چند روز قبل محسن هاشمی‌رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران به جزیره کیش نیز گمانه انتخاب انصاری‌لاری در جایگاه شهرداری تهران را افزایش می‌دهد.

اما شهر تهران که چندین سال به وجود یک مدیر جهادی و فعال عادت کرده بود، بعید است بتواند با سبک مدیریت انصاری‌لاری کنار بیاید که شاید بعد از انتخاب احتمالی وی در این جایگاه، او نیز بعد از چند ماه مثلاً به دلیل بیماری استعفا دهد.

متن پست تلگرامی علیخانی اینچنین است:

“چه گزینه‌هایی تاکنون برای شهرداری مطرح شده؟ در گفتگوهای غیررسمی که تاکنون با برخی از اعضای شورای شهر داشته‌ام گزینه‌هایی مطرح شده‌اند؛ از جمله این گزینه‌ها آقایان محمدابراهیم انصاری لاری، محسن هاشمی، سیدمحمدعلی افشانی، پیروز حناچی، وفا تابش و مناف هاشمی بوده‌اند.

ضمنا مطرح شد که آقایان بیطرف، حجتی و مهرعلیزاده به برخی از دوستان اعلام کرده‌اند که از دولت خارج نمی‌شوند.

البته برخی افراد نه چندان شناخته شده نیز با ارسال پیامک به تعدادی از اعضای شورای شهر آمادگی خود را برای شهردار شدن اعلام کرده‌اند.

فردا سه‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی شرایط عمومی انتخاب شهردار نهایی و فرایند انتخاب شهردار آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10375
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. درود بر همشهری عزیز مایه افتخار لارستان دکتر انصاری لاری عزیز ایشان هر کجا باشند منشا خیر و برکت هستند از خداوند می خواهم دوران خدمتشان در کیش طولانی تر گردد علی کیشوند لارستانی

  2. شما به شهرداتر املاک نجومی و صدها تخلف دیگر که توسط نجفی اعلام شد میگویید شهخردار جهادی وفعال
    واقعا که