• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
0

آمار و ارقام حضور گردشگران در جزیره کیش+جزئیات

  • کد خبر : 10248
  • 14 فروردین 1397 - 18:28
آمار و ارقام حضور گردشگران در جزیره کیش+جزئیات

دبیر ستاد سفرهای نوروزی کیش اعلام کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ماه جاری، ۲۱۸ هزار و ۵۳۹ مسافر و گردشگر از جزیره کیش بازدید کردند.

به گزارش کیشوند نیوز از روابط عمومی و امور بین‌ الملل سازمان منطقه آزاد کیش، علیرضا قائدیان افزود: از ۲۱۸ هزار و ۵۳۹ مسافر ورودی به کیش،  ۸۷ هزار و ۱۱۴ نفر با شناورهای دریایی وارد کیش شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی امسال سفر دریایی را تجربه کردند گفت: در همین مدت ۱۷ هزار و ۹۲ خودرو وارد جزیره کیش شد.

دبیر ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی کیش همچنین گفت: بیشترین ورود مسافر با ۱۵ هزار و ۸۰۶ نفر در سومین روز فروردین ماه جاری بود.

بنا به گفته قائدیان بیشترین مسافر ورودی از طریق فرودگاه با ۸ هزار و ۴۹۲ مسافر مربوط به روز چهارم فروردین ماه جاری و همچنین بیشترین مسافر ورودی از طریق دریا با ۸ هزار و ۵۷۲ مسافر مربوط به روز سوم فروردین ماه می‌باشد.

این مقام مسئول در ستاد نوروزی کیش تصریح کرد: بیشترین ورود خودرو به جزیره کیش نیز با هزار و ۷۷۹ خودرو مربوط به روز سوم فروردین ماه بود.

یادآور می‌شود جزیره کیش در تعطیلات نوروزی پذیرای ده‌ها هزار نفر گردشگر و مسافری است که این جزیره مرجانی را برای سفر چند روزه خود و خانواده انتخاب می‌کنند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10248
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.