• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

تقدیر امام جمعه کیش از خدمات فرماندهی و کارکنان انتظامی کیش در ایام نوروز

  • کد خبر : 10216
  • 12 فروردین 1397 - 9:37
تقدیر امام جمعه کیش از خدمات فرماندهی و کارکنان انتظامی کیش در ایام نوروز

امام جمعه جزیره کیش با اشاره به تعطیلات نوروزی و سیل ورود گردشگر، از اقدامات کارکنان انتظامی کیش در تامین نظم و امنیت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش کیشوند نیوز، حجت الاسلام والمسلمین ” احمد حسن زاده” با اشاره به رضایتمندی مسافران و گردشگران از خدمات ارائه شده در طول ایام نوروزی، از اقدامات و خدمات شبانه روزی فرماندهی و کارکنان انتظامی کیش و همچنین همه سازمانها تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه حوزه عملکرد نیروی انتظامی بسیار گسترده است گفت: تأمین امنیت اجتماعی مردم در شهر و منازل، تامین امنیت راهنمایی و رانندگی و حفظ و حراست از مرزهای کشور و مبارزه با قاچاقچیان، بخش هایی از تلاش های شما در جامعه است که در بسیاری موارد مسئولیت صفر تا صد فرماندهی و رصد آن ها با نیروی انتظامی است.

امام جمعه جزیره کیش با اشاره به اینکه کارکنان نیروی انتظامی اولین و آخرین کسانی هستند که مسافران در ورود و خروج خود با آن ها برخورد دارند، اظهار کرد: شما اولین افرادی هستید که با لبخند و روی باز از مسافران استقبال می کنید و آخرین افرادی هستید که در زمان خروج آنان را با مهربانی بدرقه می کنید.

حجت الاسلام حسن زاده، نیروی انتظامی را از نهادهایی خواند که در تمامی صحنه ها همراه و حامی امنیت و آرامش کیشوندان، مسافران و گردشگران هستند و افزود: این عملکرد موفق در حجمی گسترده و شبانه روزی نشان از ایثار، گذشت و معرفت این نهاد و خانواده های آنان دارد که بدون حضور پدران خانواده روزهای سال نو را می گذرانند.

امام جمعه کیش ادامه داد: شما با تعطیلات و تفریحات و حضور در کنار خانواده خداحافظی کرده اید و بی تردید این اقدام برای خانواده ها بسیار سخت است اما از سوی دیگر این حرکت شایسته و عملکرد خوب و موفق شما جهاد در راه خدا برای شما محسوب خواهد شد.

وی به امنیت و آرامش موجود در جزیره کیش در ایام نوروز اشاره کرد و یادآور شد: با وجود تعداد کثیری از هموطنان در ایام نوروز در جزیره کیش به خصوص افزایش ورود خودرو در این ایام شاهد ترافیک مناسب، امنیت و آرامش و رضایت مسافران در جزیره هستیم که نشان از عملکرد موفق نیروی انتظامی در جزیره کیش است.

حجت الاسلام حسن زاده با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در ایام نوروز گفت: رصد نیروی انتظامی در همه حوزه های مسئولیتی به صورت شبانه روزی، امنیت و آرامش را به مردم هدیه داده است که این قابل تقدیر است و این تقدیر تنها وظیفه ای در مقابل خدمات شایسته این مجموعه است و امیدواریم هدیه اصلی را از خداوند متعال دریافت کنند و با صحت و سلامت کامل در خدمت نظام و جمهوری اسلامی و مردم باشند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=10216
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.