• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

نوزدهمین همایش صنایع دریایی در جزیره کیش گشایش یافت

  • کد خبر : 8411
  • 21 آذر 1396 - 17:59
نوزدهمین همایش صنایع دریایی در جزیره کیش گشایش یافت

نوزدهمین همایش صنایع دریایی روز سه شنبه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، مدیرعامل منطقه آزاد کیش، سفیر هلند در ایران و جمعی از مسوولان در جزیره کیش گشایش یافت .

به گزارش کیشوند نیوز، دبیر نوزدهمین همایش صنایع دریایی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این همایش به محورهای مختلف حوزه دریایی در زمینه جایگاه صنایع دریایی در اقتصاد کشور ، نقد مسائل و مشکلات از منظر همه ارگانها و مراکز مرتبط ، تدوین راه حل‌ها و روشهای اجرایی با توجه به فرصتهای موجود جهت توسعه سواحل کشور و جذب بیشتر بازارهای بزرگ صنایع دریایی به کارخانجات و صنایع داخلی پرداخته خواهد شد.
سعید مظاهری افزود: همچنین تسریع در اجرای آئین‌نامه‌های قانون حمایت از توسعه صنایع دریایی، آشنایی مسوولان با صنایع دریایی و مسائل آن، پیگیری حداکثر استفاده از توان و ظرفیت صنایع داخلی، برنامه ها و دیدگاه های مسوولان اجرایی و قانوگذاری کشور درزمینه صنایع دریایی، بررسی و نقد مسائل و مشکلات صنایع دریایی از منظر همه ارگانهای و مراکز مرتبط، همفکری صاحبنظران و کارشناسان دریایی و طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات
و ارائه آخرین دستاوردهای علمی و فناوری در صنایع دریایی و صنایع وابسته از دیگر موضوعات این همایش سه روزه می باشد.

وی اظهار کرد: بر این اساس ۱۰۰ مقاله در قالب پوستر در این همایش ارایه شده و ۳۵ کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.
مظاهری افزود: از ۴۵۰ مقاله رسیده به دبیر خانه همایش ۳۴۱ مقاله نهایی و در قالب کتابچه به زبانهای فارسی و انگلیسی چاپ شده است.
سالانه بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از جزیره مرجانی کیش بازدید و از ظرفیت های مختلف طبیع ، تفریحی و گردشگری آن استفاده می کنند.
جزیره کیش با مساحت ۹۱٫۵ کیلومتر مربع و جمعیتی حدود ۴۰ هزار نفر در ۱۸ کلیومتری کرانه جنوبی ایران در محدوده شمالی آب های نیلگون خلیج فارس واقع است و از نظر تقسیم بندی سیاسی و اداری کشور، در محدوده استان هرمزگان و شهرستان بندر لنگه قرار دارد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=8411
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.