• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
5

دیدار رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کیش با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

  • کد خبر : 31346
  • 01 مهر 1403 - 20:05
دیدار رییس پلیس فتای فرماندهی انتظامی کیش با مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش

سرگرد بابایی ، رییس پلیس فتای کیش روز یکشنبه اول مهر با حضور در دفتر موسسه جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با رحمان سادات نجفی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گیشوندنیوز، در این دیدار مدیر عامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش با تقدیر از عملکرد پلیس فتای کیش در نظارت و کنترل فضای مجازی حاکم بر جزیره ، امنیت روانی و آرامش در فضای کسب و کار را نیاز لازم و ضروری بازاریان و فعالین اقتصادی جزیره عنوان کرد.

وی با یادآوری سوء استفاده مجرمان از فضای مجازی و ارائه رسیدسازهای جعلی که سبب بروز مشکلاتی برای بازاریان شد ، از اقدامات به موقع و سریع پلیس فتای کیش در شناسایی ، دستگیری و استرداد اموال به مالباختگان قدردانی کرد.

نایب رییس هیئت مدیره جامعه بازاریان و بازرگانان کیش افزود : فضای مجازی ظرفیت بسیار مناسبی برای کسب و کار و همچنین انعکاس سریع مسائل و مشکلات موجود در جزیره است که پلیس فتا با رصد دقیق توانسته بر این فضا ، نظارت کامل نماید.

رحمان سادات نجفی همچنین تاکید کرد با کسانیکه به هرنحو با سوء استفاده از فضای مجازی امنیت روانی و اقتصادی مردم را مورد تهدید قرار می دهند می بایست برخورد قاطع صورت پذیرد.

سرگرد بابایی ، رییس پلیس فتای کیش نیز با اشاره به همکاری مستمر جامعه بازاریان و بازرگانان کیش در رصد بازارهای کیش ، این تعامل را در شناسایی و دستگیری مجرمان اینترنتی بسیار اثرگذار توصیف کرد.

در پایان این نشست از مهدی رشیدیان ، مدیر روابط عمومی جامعه بازاریان و بازرگانان کیش به پاس تلاش ها ، همکاری و تعامل با پلیس فتای کیش با اهدای لوح سپاس از سوی سرهنگ جمالی ، فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش تجلیل بعمل آمد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=31346
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.