• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

“داور” عامل اصلی نیمه تمام ماندن دیدار استقلال کیش و ملوان چارک شد! / ترک زمین داور یا ترک زمین تیم؟! مسئله این است…

  • کد خبر : 2626
  • 20 دی 1395 - 14:32
“داور” عامل اصلی نیمه تمام ماندن دیدار استقلال کیش و ملوان چارک شد! / ترک زمین داور یا ترک زمین تیم؟! مسئله این است…

مرحله اول جام حذفی فوتبال کیش با صعود تیم های سپیدان، پیشکسوتان، پرشین و نیمه تمام ماندن بازی استقلال کیش – ملوان چارک، به پایان رسید.

به گزارش کیشوند نیوز، در مرحله اول رقابت های جام حذفی فوتبال کیش ۴ دیدار انجام شد که در مهمترین این دیدارها عصر روز گذشته استقلال کیش به مصاف ملوان چارک رفت که حواشی بسیاری را در پی داشت.

در این دیدار ابتدا این تیم استقلال بود که توانست گل اول را به ثمر برساند. اما دقایقی بعد دروازه‌بان استقلال با انجام خطای هند بیرون محوطه جریمه و در یک موقعیت تک به تک با مهاجم حریف، از زمین مسابقه اخراج شد و استقلال بازی را ۱۰ نفره دنبال کرد. بعد از اخراج دروازه بان، ملوان چارک توانست در همان نیمه اول ۳ گل را به دروازه تیم به‌هم ریخته استقلال وارد کند. با شروع نیمه دوم بازی متعادل‌تری بین ۲ تیم در جریان بود که در یک ضد حمله ملوان توانست گل چهارم را به ثمر برساند. بعد از این گل مجتبی شمس سرمربی استقلال کیش که شدیداً به نحوه داوری حسن یوسفی گله داشت، از زمین مسابقه توسط داور اخراج شد ولی شمس از بیرون رفتن از زمین خودداری کرد و دستور داد تا بازیکنان تیمش بازی را ترک کنند. در حالی که بازیکنان استقلال هنوز از زمین خارج نشده بودند و مدت زمان قانونی برای وقفه دیدار سپری نشده بود، یوسفی داور وسط این دیدار که به نظر می‌رسید حرف‌های شمس رویش خیلی اثر گذاشته، بازی را ترک کرد. در حالی که چند دقیقه‌ای از این ماجرا نگذشته بود، تیم استقلال به میدان بازگشت و شمس هم تصمیم گرفت به خارج از زمین برود ولی در کمال تعجب، داور مسابقه حاضر به ادامه مسابقه نشد.

مجتبی شمس معتقد است در این فصل ناداوری‌های بسیاری از سوی داوران علیه تیمش صورت گرفته است و در این بازی این ناداوری به اوج خودش رسید و اینکه یک جایی باید این حرکت ناپسند به پایان برسد.

حال با این تفاسیر باید دید کمیته انضباطی هیئت فوتبال کیش چه تصمیمی برای این اتفاق در فوتبال کیش می‌گیرد و اینکه آیا داور عامل اصلی نیمه تمام ماندن این دیدار شناخته می شود یا خیر !؟

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتبال صیادان که با تیم جوانان خود وارد این رقابت ها شده بود، در دیدار با پرشین کیش بعد از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۲ – ۲ رسید. در حالی که قرار بود بازی بدون وقت‌های اضافه و مستقیم به ضربات پنالتی کشیده شود، با اعتراض تیم پرشین و ایجاد وقفه در این دیدار، بازی در وقت‌های اضافه پیگیری شد. در نهایت این تیم پرشین بود که توانست در ضربات پنالتی تیم جوان صیادان را شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند.

در دیگر دیدارها بازرگانی مقدسی با شکست ۳ بر صفر مقابل پیشکسوتان کیش از دور رقابت‌ها حذف شد و نتیجه دیدار سپیدان و دانشگاه پیام نور ۷ بر ۴ با برتری سپیدان به پایان رسید.

 

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=2626
تبلیغات بنری تلگرام

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.