• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

کشاور در جلسه با کلوبداران: ۱۵سال است تغییری نداشته‌ایم، آیا این انحصار نیست؟ / مزایده برگزار می‌شود

  • کد خبر : 25452
  • 14 مرداد 1401 - 16:56
کشاور در جلسه با کلوبداران: ۱۵سال است تغییری نداشته‌ایم، آیا این انحصار نیست؟ / مزایده برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش می گوید با برگزاری مزایده برای کلوب های دریایی انحصار از بین می رود ولی کلوبداران معتقدند برگزاری مزایده باعث گران شدن تفریحات دریایی می‌شود.

به گزارش کیشوندنیوز، جلسه مدیران کلوب‌‌های دریایی کیش با مدیرعامل سازمان منطقه ازاد کیش برگزار شد، بر اساس طرح ساماندهی سواحل و تصمیم سازمان منطقه ازاد کیش قرار است به‌زودی کلوب‌های دریایی کیش به مزایده گذاشته شود که از مهم‌ترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

برگزاری مزایده باعث گران شدن تفریحات دریایی می‌شود

 مدیرعامل جامعه کلوب‌داران کیش در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: نمی‌دانم هدف از مزایده چیست، آیا این افراد نا اهل هستند؟ آنها تجربه بالایی در این زمینه دارند، همه این افراد سرمایه خودشان را چندین سال است در این کار آورده‌اند و چون کارشان در حریم دریا بوده نمی‌توانستند زمین غرفه خود را بخرند.

وی افزود: گناه ما این است که مستأجر سازمان هستیم، حق این افراد با مزایده گذاشتن ضایع نمی‌شود؟ ورود افراد بدون تجربه به این حرفه هزینه بالایی برای کیش دارد، امروز تحت تأثیر مشاوره‌های اشتباه قرار گرفتید که فکر می‌کنید کلوب‌های دریایی میلیاردی پول در می‌آوردند و اگر هم ببرند حقشان است به‌خاطر اینکه سرمایه‌گذار هستند.

علی اقتصاد به بیان مشکلات کلوب‌داران پرداخت و اظهار کرد: یک سال و نیم است قیمت‌ها را افزایش نداده‌ایم، در این اوضاع مسافر نجابت نشان دادیم و صدایی از ما در نیامده است، همه امید ما به این تابستان بود که وضعیت به این شکل درآمد.

وی بیان داشت: اگر قرار بر مزایده است، کارشناس تخصصی می‌تواند قیمت‌گذاری دقیق انجام دهد ولی در مجموع سازمان آنچنان سودی نمی‌کند اما باعث گران شدن تفریحات دریایی می‌شود، با مزایده هزینه سفر به کیش بالا می‌رود.

کشاورز: ۱۵سال است تغییری نداشته‌ایم، آیا این انحصار نیست؟ / مزایده برگزار می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه قول پیگیری معضلات و مشکلات کلوب‌داران کیش را داد و افزود: در رابطه با مشکلات سوخت باید با خود وزیر صحبت کنیم.  

وی با تأکید بر اینکه کلوب‌های دریایی به مزایده گذاشته خواهد شد افزود: ۱۵ سال است تغییری نداشته‌ایم و این نوعی انحصار است، خوب یا بدش را نمی‌دانم، آیا دیگر بهتر از شما نیست؟ سوالی است که باید جواب آن داده شود، به ما ثابت کنید که کلوب‌ها در انحصار نیستند، درخواست‌های زیادی برای ورود داریم.

مهدی کشاورز بیان داشت: در برگزای مزایده‌ کیفیت کار درخواست کننده مورد بررسی قرار می‌گیرد و اولویت‌بندی می‌شود، اینطور نیست که هرکسی پول بیشتری داشت برنده مزایده شود.

انتهای پیام/ مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25452
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.