• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
3

کیشوندی که ادعا می کند چندین اختراع دارد اما به او بی توجهی می شود

  • کد خبر : 25449
  • 13 مرداد 1401 - 10:50
کیشوندی که ادعا می کند چندین اختراع دارد اما به او بی توجهی می شود

محمد الوندی ادعا می‌کند چند اختراع انجام داده ولی توان مالی ندارد که بتواند آنها را ثبت کند و حامی مالی هم پیدا نکرده که بتواند آنها را صنعتی کند.

به گزارش کیشوندنیوز، خودش می‌گوید تحصیلکرده رشته الکترونیک از دانشگاه‌های آمریکاست و حدود ۲۰ سال در این کشور زندگی کرده، چند سالی است که به کیش آمده و اکنون در پارکینگ تاریک مرکز خرید سلطانیه فاز ۷ صدف یک اتاقک اجاره کرده و کار تعمیرات برقی موتور انجام می‌دهد.

ادعا می‌کند چند اختراع انجام داده ولی توان مالی ندارد که بتواند آنها را ثبت کند و حامی مالی هم پیدا نکرده که بتواند آنها را صنعتی کند.

چندین بار به سازمان منطقه آزاد کیش و مرکز نوآوری و دیگر مراکز رفته تا بتواند کارهای خود را معرفی کند اما همه دست رد به سینه او زده‌اند.

او با خلاقیت و علمی که دارد و با دستکاری در لوازم الکتریکی یک موتور برقی توانسته موتور برقی منحصر به فردی با شباهت ظاهری مدل هارلی دیویدسون ایجاد کند که قابلیت شارژ در کمتر از ۲ ساعت با همان باتری معمولی را دارد و تا ۱۲۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌رود.

ساخت روشنایی با باتری ثابت مناسب غواصی تا عمق ۲۰متری دریا و یک روشنایی پرنور با همین باتری ۱۲ولت و بدون کابل مناسب محیط شهری از دیگر کارهایی است که محمد الوندی به ما ارائه داد.

گزارش از: مرتضی رضائی

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25449
تبلیغات بنری تلگرام

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. باسلام متاسفانه سازمان منطقه آزاد کیش از رانت خواری هم عبور گرده وافراد دارای خلاقیت درکیش زیاد هستند که نسبت به آنها بی توحه هستند وسالی که رهبری آن تولید دانش بنیان نامیدند متاسفانه مدیران این سازمان دنبال کذران رئز وپبگیر مسایل خود بعد تحویل جزیره به سگانداربغدی هستند