• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
2

مرحله دوم کمک های مردمی کیش به سایه خوش رسید

  • کد خبر : 25361
  • 01 مرداد 1401 - 2:37
مرحله دوم کمک های مردمی کیش به سایه خوش رسید

دومین مرحله کمک های مردمی کیش در روستای سایه خوش توزیع شد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فیدار آریا، دومین مرحله کمک های مردمی جزیره کیش که توسط ناحیه مقاومت بسیج جزیره کیش جمع آوری شده بود به سایه خوش رسید.

بنابر این گزارش، حسین سلیمی معاون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کیش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما اظهار کرد: این دومین مرحله کمک های مردمی است که توسط مردم، خیرین بخش خصوصی، جوامع، نیروهای بسیج، تجار، هتلداران، سرمایه گذاران و حمایت های سازمان منطقه آزاد کیش جمع آوری و به روستاهای آسیب دیده در زلزله های اخیر به ویژه سایه خوش ارسال می شود.

در مرحله اول ۵۰ دستگاه کولرگازی دیواری و پنجره ای، ۲ دستگاه کولرگازی ایستاده، چهار عدد مخزن هشت هزار لیتری آب، آب معدنی، اقلام خوراکی و البسه و سه دستگاه کانکس ۲ اتاقی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد ریال روستاهای زلزله زده ارسال شد.

در این مرحله نیز حدود ۲۰۰ مترمربع موکت، تعداد ۱۰۰ بسته کامل لوازم آشپزخانه  شامل  سرویس قابلمه  ۷ تکه . سرویس غذاخوری  ۲۵ تکه آرکوپال . سرویس کامل چایخوری همچنین مواد غذایی   و نوشیدنی. در بیست و یکمین روز  زلزله  غرب هرمزگان  به روستاییان سایه خوش  تحویلشد .

در هفته های گذشته زلزله های پی در پی در استان هرمزگان موجب شد تعدادی از روستاهای این استان با خسارت های شدید مواجه شود که در این میان به روستای سایه خوش با صد در صد تخریب بیشترین آسیب وارد شد.

در جزیره کیش با وجود این لرزه ها، آسیب بسیار جزئی به چند واحد مسکونی وارد شد.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=25361
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.