• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
1

دستگاه‌های نظارتی بر واگذاری‌ اراضی در پایان دولت دقت بیشتری کنند

  • کد خبر : 20193
  • 11 آبان 1399 - 13:21
دستگاه‌های نظارتی بر واگذاری‌ اراضی در پایان دولت دقت بیشتری کنند

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: واگذاری اراضی ساحلی در سال‌های پایانی دولت می‌بایست مورد دقت نظر دقیق‌تر دستگاه‌های نظارتی باشد.

به گزارش کیشوندنیوز به نقل از فارس، احمد جباری اظهار کرد: در بسیاری از مناطق ساحلی استان هرمزگان، اراضی گسترده‌ای در قالب پروژه‌های پرورش میگو به افراد واگذار شده است که برخی از آنها هنوز فعالیت مشخصی که منجر به تولید شده باشد، انجام نداده‌اند و عملا واگذاری برخی از این اراضی مشکلاتی را نیز برای مردم ساحل‌نشین ایجاد کرده است.

وی افزود: به تازگی نیز در محدوده بندر آفتاب به منظور ساخت شهرک مسکونی برای کارگران جزیره کیش، چندین هکتار اراضی فریز شده تا پروژه‌های مسکونی در آن ایجاد کنند.

نماینده مردم غرب هرمزگان خواستار نظارت دقیق دستگاه‌های نظارتی بر نحوه و نوع این واگذاری‌ اراضی شد و خاطرنشان کرد: قالبا در سال پایانی‌ دولت‌ها برخی واگذاری‌ها با حاشیه و شائبه همراه است که هم سبب گرفتاری برای مردم ساحل نشین شده و هم سبب بروز حاشیه برای دیگر بخش‌های اقتصادی فعال در سواحل می‌شود و ما انتظار داریم که دقت در این واگذاری‌ها تشدید و صلاحیت متقاضیان به طور ویژه‌تری بررسی شود.

عضو هیأت رییسه کمیسیون عمران مجلس عنوان داشت: ما از طرح‌هایی که منجر به توسعه اقتصادی منطقه و رشد اشتغال شود، استقبال می‌کنیم ولی انتظار داریم هرگونه واگذاری اراضی در سواحل غرب هرمزگان با دقت و کار کارشناسی دقیق صورت گرفته و صاحبان طرح‌ها ملزم به پیشرفت تدریجی پروژه‌ها در مدت زمان مشخصی شوند.

لینک کوتاه : https://kishvandnews.ir/?p=20193
تبلیغات بنری تلگرام

برچسب ها

ثبت دیدگاه

در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.